Jag trodde egentligen inte att jag skulle få någon hippa, men när jag fick det så var det nog min dröm!
Jag hade ingen föraning alls, när det bultade på dörren 8.45. Kakmonstret stod i trädgården och räckte mig en påse med diverse saker i, en lapp och satte äggklockan på 15 minuter. Jag fick duscha, klä mig i rött/vitt (jag är dansk egentligen) och packa med mig kläder till kvällen plus lite skojgrejer typ pass. Sedan fick jag ögonbindel och blev skjutsad och ledd till ett ställe där de fixat champagnefrukost.
Alla hade något rött eller vitt på sig, och under dagen fick jag diverse uppdrag på röda och vita uppdragskort. Alla uppdrag låg också i fina kassar (jag älskar affärer där man får bra och snygga påsar) som jag fick behålla. Eftersom jag och ganska många av tjejerna har stickjunta så fick jag en stickning också.
Sen fick jag spela in en CD, vi hade picknick, badade bubbelpool och lagade supergod mat hemma hos en tjej. Och ingen utgång (jag är inte så förtjust i krogen).
De hade fixat en hel del roliga uppdrag bl.a. frågesport om min blivande mans åsikter om saker t.ex. vad den bästa och sämsta presenten jag gett honom är, en lek där alla tagit med sig något som symboliserade dem där jag skulle gissa vem och förklara, Jeopardy om "mina" ämnen (jag har varit med i det). Jag fick blanda drinkar till alla och till sist betygsatte de mig och jag fick godkänt att bli fru
Som pris fick jag då material att göra ett strumpeband av med löfte om att det skulle bli kontroll på själva dagen.
Jag hade inte så mycket drömmar, men om jag hade haft det så hade det nog varit ungefär så