• Kinah

Om du fick planera din egen möhippa...

Nu när jag har tänkt en massa på en möhippa jag är med och planerar har jag naturligtvis farit ut i drömmar om min egen... Alltså, hur jag hade planerat den ultimata möhippan för just mig. Då blir jag ju nyfiken på hur ni hade gjort.

Så, hur hade ni arrangerat era egna möhippor, om ni fått bestämma?

Hälsningar
    Kinah

• Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...
  • .nalle.

Ja, jag vill också veta!!! (sitter också och planerar en möhippa

• Cessa

Ååå, jag skulle vilja hoppa bungy och sen åka till något spa och få behandling, dricka champagne i bubbelpoolen, sen middag och partykväll ute på stan... :) Själv då?

• Nessan

Jag skulle vilja vara med mina närmaste vänner och ha picnic med vin i ett ljuvligt lugnt och avskiljt grönområde. Gärna nåt spa, massage och bubbelpool på kvällen, helst på ett ställe där man från bubbelpoolen har en magnifik utsikt. Där skulle tjejgänget sitta och skratta och prata och kanske dricka lite bubbel (mousserande vin då, inte ur poolen ;) ).

• Nasse7

Jag fick faktiskt min drömmöhippa, men jag kan beskriva den ändå:
    Min tärna hade skrivit ut flygbiljetter på nätet med olika destinationer och varje sak man gjorde kunde man koppla ihop med destinationen (tex, Reykavik-rida på islandshästar, Aruba-dricka paraplydrinkar och gå på spa, Milano-köpa en tröja som man designar utseendet på själv, Skiathos- middag på grekisk restaurant) Jag fick bara en biljett i taget och visste alltså inte nästa "destination", men det kändes väldigt genomtänkt på det sättet och hela dagen fick jag uppleva saker och bara ha det skönt på spa:t utan att behöva skämma ut mig på nått sätt. Helt underbart hade jag!

• .nalle.

var hittade hon flygbiljetterna!? var en jättebra idé!!!

• Växjöbrud2006

åhh, fyll på fyll på!

ska planera min systers hippa!

vill veta!

• Nasse7

.nalle.:
    Vet inte exakt var, men hon sa att det fanns på nätet och att det bara var att fylla i destinationerna och namn. I övrigt var allting redan ifyllt. Och jag ska ärligt talat säga att jag inte fattade förrän andra biljetten jag fick att det inte var "riktiga" biljetter.

• Kinah

Jag skulle vilja ha förvarningar/ledtrådar lååångt i förväg så att jag hann ställa in mig. Själva kidnappningen skulle vara med en ensam MC-kille som överlämnar ett brev med instruktioner. "Tag med din snyggaste klänning och följ med!"
    Detta för att jag skulle få tid att komma över chocken, i ensamhet.

Han skulle köra iväg mig till en vacker herrgård där 10 av mina väninnor väntade. Blomsterkrans!
    Glasblåsning (helst för alla samtidigt)!Festlunch!
    Under tiden kanske frågelek om mig och min m2b.
    Därefter fotografering i massa olika scener ur mitt liv, s.a.s samt med alla tjejer!
    Sedan ombyte och sminkning, innan middagen som skulle vara på en vacker restaurant där jag fick använda finklänningen, i avskildhet, med egen musik. Sedan frågelek om mina vänner och personliga presenter från dem.
    Och sedan kom Björn Skifs och sjöng för mig!!!

HAHA! Ja, detta är åtminstone stommen i hur jag skulle ha det på min drömhippa. (Som kanske kan ske när dygnet har 48 timmar!)

Kom igen nu tjejer: skicka mig era egna drömmar!! DRÖMMAR! För vi lär inte få bestämma våra hippor i verkligheten!

• Lena+Mattias=sant

Jag skulle vilja ha en härlig brunch (älskar långa frukostar med mycket att välja på), glasblåning, spa (hemmaspa funkar fint) och en trevlig middag med tjejsnack.

• .nalle.

.... har googlat en del nu men hittar inga bra sidor med flygbiljetter.... Nån som vet på vilken sida man ska gå in?

Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...