• Kinah

Om du fick planera din egen möhippa...

Nu när jag har tänkt en massa på en möhippa jag är med och planerar har jag naturligtvis farit ut i drömmar om min egen... Alltså, hur jag hade planerat den ultimata möhippan för just mig. Då blir jag ju nyfiken på hur ni hade gjort.

Så, hur hade ni arrangerat era egna möhippor, om ni fått bestämma?

Hälsningar
    Kinah

• Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...
  • Bordeaux

ja vad jag skulle vilja:
    spa eller liknande , god mat , grönalund,,, älskar att åka!!!!
    sjunga in en låt
    hoppa fallskärm eller åka luftballong
    åka på en kryssnig ,UTAN BARN

monica

• Desperate2bewife

Min möhippa skulle gärna se ut såhär:
    hämtad utan någon som helst föraning, tagen till chokladprovning, gärna lite fånigt klädd, det hör till. Sen någon kul aktivitet, typ paintball, gillar sånt. Sen vidare ut på kvällen på en god middag och så karaoke o dans.

• September mys

jag skulle vilja att alla våra vänner samlades och vi körde killarna mot tjejorna i brännboll, boda borg, bowling eller gookart.
    efter det får jag och sambon hoppa fallskärm...
    och sen avslutade med kräftskiva/grillning.

• .nalle.

vad kul att läsa om allas drömmar! Fick själv åka mc på min hippa! Det var såååå häftigt! var även på en brandstation... och de måste ha samlat ihop snyggaste skiftet för ALLA var supersnygga Vi hade (alla tjejer på hippan) väldigt roligt hela dan!

• Nonika

Jag vill ha i stort sett samma möhippa som vi gav en av våra vänner förra året.
    Vi åkte ut till en ö och red islandshästar hela dagen. Det började med en magnifik frukost som de hade gjort, de som ägen stället. Vi satt i ett gulligt litet rum med havsutsikt och åt hembakat bröd, lax, ostar, te, kaffe, juice...ja, det fanns hur mycket som helst. Sen blev vi tilldelade hästar efter ridvana, och så bar det iväg längs havet.
    Vid lunchtid stannade vi vid vattnet och band upp hästarna, och grillade hjortkorv och drack champagne.
    Sen red vi vidare och fick oss en lektion i tölt.
    Det hela avslutades med att vi borstade av hästarna lite och släppte dem fritt ut från stallet. Sen åt vi en hembakad tårta och drack kaffe/ te.

Efter det åkte vi hem till mig och grillade och festade, och sen gick vi på krogen. Det där med krogen var mindre lyckat eftersom det var en fredag, och det mest var 18-åringar ute. Blev inte fina råd i "Äktenskapsrådboken"...

Så jag hade gärna avslutat kvällen med bastu och ett dopp i havet, och varit i nån mysig stuga med bara tjejerna där jag tex hade fått svara på frågor om min blivande man osv...

Hoppas det blir nåt liknanade - jag sa det när vi var på den ön och red; så här vill jag ha min möhippa också...

• Kinah

Nonika:
    Jag håller tummarna för dig!

• Linnea J

nåt kuligt skulle vara kul.. inget spa utan jag gillade popis lista men skulle nog hoppa över paint boll för jag tycker inte det verkar så kul alls.. men allt som ev skulle planeras är kul så länge det inte inkluderar någon som helst form av ormar! är livrädd.. vore trist om inget hände..
    favorit aktivitet vore att få spela in en schlagerlåt.. sjunger jämnt när jag är hemma!!

• Bordeaux

fick höra av en liten fågel i går att min "vänner" har planering för mig idag

monica

• Wiol79

Min drömmöhippa;
    *Några veckor innan hippan vill jag ha hemliga meddelanden där det står; "Nu är det snart dags", "Packa en väska med följande"...

*På själva dagen vill jag till ett spa och få nån sorts behandling
    Eller så vill jag bli bjuden på musikal (älskar det!!!)

På kvällen vill jag ha god mat och dryck för att sen fortsätta på ett lugnt ställe (inte krogen)

Sen vill jag hem och sova, ha ha

• Tärnan_

Nasse7: Skulle du kunna fråga din kompis vilken sajt hon hittade de där flygbiljetterna från? Jag har sökt hur länge som helst på allt jag bara kan komma på utan resultat. Skulle hemskt gärna vilja få tag på sajtadressen för att kunna skriva ut sådana där oäkta flygbiljetter.
    Hoppas du kan hjälpa mig!!

Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...