• Kinah

Om du fick planera din egen möhippa...

Nu när jag har tänkt en massa på en möhippa jag är med och planerar har jag naturligtvis farit ut i drömmar om min egen... Alltså, hur jag hade planerat den ultimata möhippan för just mig. Då blir jag ju nyfiken på hur ni hade gjort.

Så, hur hade ni arrangerat era egna möhippor, om ni fått bestämma?

Hälsningar
    Kinah

• Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...
  • Nasse7

.nalle.: Jag ska kolla med min tärna. Hon har ju gjort det, så hon borde ju veta. :)

• Brud nyårsafton 06!!

Oj oj oj vilken svår fråga!

Även jag skulle vilja bli kidnappad av en MC-kille, tidigare så hade jag fått ett brev där det stod vad jag skulle ha med mig.

Jag skjutsas till en champagnefrukost där alla mina vänner satt. Under frukosten så skulle en frågelek om mig och min m2b komma till skott. Sen skulle jag vilja dansa line-dance med alla tjejerna!! Helknasig sak som jag grubblat på länge! (Min syrra fick dansa salsa på sin hippa och det var skitkul!), Sen skulle jag antingen vilja göra smycken, ett armband där alla tjejerna fick välja en berlock som skulle hänga i armbandet mm, eller glasblåsning.

Efter det så far vi till ett ställe som har fem-kamp (sumobrottning, tjurridning, mm) där det även finns en relaxavdelning där man får ta med egen dricka. Där sitter vi och myser och snackar skit (kanske någon ny frågelek, då om tjejerna som är med) för att senare göra oss fina och åka till en mysig restaurang och äta gott.

Efter restaurangen så går vi vidare ut och dansar!! jag älskar att dansa så det är ett måste!

Jag önskar bara att alla får trevligt och har en superb dag. Jag hoppas att jag inte råkar ut för gå och sälja något på stan eller skämma ut mig i fåniga kläder. Det är inte jag och jag hade bara kännt mig illa till mods.

• .nalle.

TACK!
    jag tycker att det var en jättebra idé! Lite för den blivande bruden att fundera över medans man tar sig till nästa ställe!!

• sherlock

Eftersom jag är bosatt i England (där man oftast är med i planeringen eller till och med ordnar den själv)så var jag med i planeringen av min egen möhippa.

Så här såg den ut:
    Runt 12tiden så kom mina arbetskamrater och hämtade mig i bil, vi for till en vacker park. Där dukades det upp med äkta champage, lyxinga picknick rätter mm.(Jag visste inte om att vi skulle ha picknick)
    30 grader varmt och jätte mysigt.
    Sedan åkte vi tillbaka till min lägenhet där jag bjöd på seabreeze drinkar och snacks.
    Överaskingen kom sedan i att jag fick en slöja att ha på huvuet, en blinkande tiara och söta vingar att ha på ryggen (såna som Juliet har Baz Luhrmans Romeo och Juliet). Dessutom hade alla klätt sig i rosa, min favorit färg.
    Sedan bar det av till stan där vi hade en salsa lektion av en riktig instruktör, med sangria!
    Tapas och mer sangria, frågesport på min man, naughty leksaker och liknande.
    Slutade med ett par timmars dans på en 80tals klubb med ett dansgolv som snurrade runt.

Hade sååå roligt!!!

Tror att det är en svensk möhippa på gång när jag kommer "hem" nästa vecka....

• Brud nyårsafton 06!!

Jag hade kunnat tänka mig att ha ett sex-party oxå, där en säljare kommer och har visning på sina produkter!! kan bli en rolig grej om alla är på topp!

• Nasse7

Jag måste ju säga att jag blev upphämtad av en okänd motorcykelkille. :) Först kom en killkompis och körde en lite improviserad striptease och sedan stack han den första biljetten i handen på mig och sa att jag skulle ta på mig skinnställ och sätta mig på motorcykeln och åka med. Kul :D

• Kinah

Heja tjejer!! Jättebra!

Detta var precis sådana historior jag hade hoppats på, eller vad säger du .nalle. ?

Mera, mera!!

• Fru Cinderella

Jag skulle vilja åka på turridning heldags, när man stannar för picknick. Sen hem och stassa om och ut o göra stan med klackarna i taket

•  Miss Cee

Jag vill spela paintball på dagen. Efter det varva ner med bubbelpool eller annat bad och bara mysa. Sen på kvällen vill jag grilla och dricka några öl ihop på något avskilt ställe, alternativt grilla och sedan gå ut på krogen och dansa linedance eller nåt :)

Jag vill INTE bli nedsupen, men dricker gärna i min egen takt, på kvällen.
    Jag vill INTE bli utspökad, men något litet kan jag väl ha på mig som är knäppt.
    Jag gör gärna uppdrag och dumma lekar, men INTE sälja kyssar/delar av min klädsel eller något annat. Och absolut ingenstrippa/krokimodell...

• future mrs B

sherlock

jag har turen att ha en svensk van har i England sa hon planerar allt for mig, sa kan gissa att mina vanner kommer hit. har fatt 4helger da jag ska halla mig inne,for det kan ev bli da...men jag har faktiskt inga speciella onskningar-magdans hade varit kul...sa lange mina vanner ar dar-&lite drinkar sa klart...

Svar på tråden Om du fick planera din egen möhippa...