Oj oj oj vilken svår fråga!
Även jag skulle vilja bli kidnappad av en MC-kille, tidigare så hade jag fått ett brev där det stod vad jag skulle ha med mig.
Jag skjutsas till en champagnefrukost där alla mina vänner satt. Under frukosten så skulle en frågelek om mig och min m2b komma till skott. Sen skulle jag vilja dansa line-dance med alla tjejerna!! Helknasig sak som jag grubblat på länge! (Min syrra fick dansa salsa på sin hippa och det var skitkul!), Sen skulle jag antingen vilja göra smycken, ett armband där alla tjejerna fick välja en berlock som skulle hänga i armbandet mm, eller glasblåsning.
Efter det så far vi till ett ställe som har fem-kamp (sumobrottning, tjurridning, mm) där det även finns en relaxavdelning där man får ta med egen dricka. Där sitter vi och myser och snackar skit (kanske någon ny frågelek, då om tjejerna som är med) för att senare göra oss fina och åka till en mysig restaurang och äta gott.
Efter restaurangen så går vi vidare ut och dansar!! jag älskar att dansa så det är ett måste!
Jag önskar bara att alla får trevligt och har en superb dag. Jag hoppas att jag inte råkar ut för gå och sälja något på stan eller skämma ut mig i fåniga kläder. Det är inte jag och jag hade bara kännt mig illa till mods.