Jag skulle vilja bli väckt med en riktigt härlig frukost i trädgården tillsammans med min syster och några få nära vänner. Äggröra, gott kaffe och thé, färskpressad juice, bräckt skinka med ruccola och en rostad engelsk muffin. *slickar mig om munnen* Där skulle vi sitta ett slag, njuta av fågelkvitter och hummelsurr och känna hur solen sakta blir varmare och varmare.
Obs - ingen champagne ännu, det är för tidigt!
Sedan vill jag ned till sjön och bada, gärna naken för det är så underbart. Simma runt och bli riktigt sval och sedan upp och svepa in mig i en stoooor frottébadrock. Nu tar jag gärna ett glas champagne!
Sedan kan jag tänka mig att några fler vänner ansluter och att vi alla åker iväg och gör någonting som vi inte gjort förrut. Inget märkvärdigt, kan vara att spela biljard under ledning av en skicklig biljardspelare, få en lektion i golf av Tiger Woods eller något annat opretantiöst. (Hoppas att ni förstod att jag sa det med ett skratt.)
Jag menar, just att det är genomtänkt och har det där lilla extra som man inte skulle fixa bara så där åt sig själv. Det finns alltid någon som känner någon som känner någon som kan fixa något extraordinärt - när man tänker efter.
Sedan en lunch på ett enskilt ställe och lagad av en superduktig kock - och riktigt goda viner till. Jag kan gärna vara med och laga maten om jag får, så kanske jag lär mig något nytt. Varför inte en lunch i fjärilshuset på Haga, ekotemplet eller på en takterass med utsikt över Stockholm?
Sedan något jag tror vi alla har med på listan - ett spa, massage, ljuv musik och avkoppling. Fotbad, handmassage, ansiktsmask - hela köret!
Varför inte en danslektion sedan? Att vi får lära oss finsk tango, merengue eller något annat som vi sedan kan få praktisera senare på kvällen.
Middagen kan gärna vara hemma hos någon men varför inte lagad av en inhyrd kock? Sen en sväng ut och dansa det som vi lärt oss.
Det vore kul om det fanns med en professionell fotograf hela dagen som tog bilder som sedan sattes i ett album och vi fick i present till bröllopet.
Ni sa ju att man skulle drömma!
Allvarligt talat, jag är redan gift och jag fick faktiskt ingen möhippa. Trist men har mig själv att skylla. Jag hade varit alldeles för duktig på att förmedla hur otroligt mycket jag hade på jobbet för att hinna med. Till saken hör att några av mina närmaste tjejkompisar jobbar i samma företag som jag och de kunde supporta hur mycket jag hade att göra - så av hänsyn till mig blev det ingen möhippa.
Trist, jag hade naturligtvis hittat tiden för den när det krävdes. Som en klok man sa en gång: Var försiktig med vad du önskar dig, du kan få det!
Dröm på tjejer, det här var riktigt kul!