alla norbottensbrudar - se hit!
Tänkte vi kunde samla ihop norrbottensbrudarna i en ny tråd.
Byta erfarenheter och tips, vad tror ni om det ??
Som nicket säger gifter vi oss i juni 2007. Ni andra då?
Tänkte vi kunde samla ihop norrbottensbrudarna i en ny tråd.
Byta erfarenheter och tips, vad tror ni om det ??
Som nicket säger gifter vi oss i juni 2007. Ni andra då?
Vi tänkte ha catering så margaretas wärldshus å kaptensgården går inte... ska ringa runt och kolla. Har väldigt gott om tid på mig men man kan aldrig vara nog förberedd
Jag köpte oxå min klänning på blocket...halva priset
Det blev en Aspera. En aftonklänning fast vit.
Sibylla: Har du bild på din?
Jo det kan man säga - på lördag
Och jag kan hålla med tipset om att vara ute i god tid innan, gör allt ni bara kan så långt före ni bara kan. Det kommer att skita sig med nåt och då är det skönt att kunna fokusera på det.
Jag köpte tyg från Indien (råsiden) och sydde upp på Kläder o form (anna) - supernöjd vart jag! Jag har sett många här som köpt på E-bay oxå, jättebilligt kan det bli!
Nej, har faktiskt inte hunnit ta någon bild, fick den lite ändrad. Men det är en nixa 612, fast jag tog faktiskt bort ärmarna eftersom jag är liten och kort och det såg ut som om ärmarna blev större än mig själv. Den blev enkel och jättefin utan ärmar, jag är jättenöjd.
K-76
När gifter ni er?
Vi gifter oss i Kiruna kyrka i januari nästa år.
Jag har lånat min brudklänning. En mycket enkel Nixa. Jag bryr mig inte så mycket om klänningen, nämligen (min syster höll på att få slag när hon hörde det...). Min kompis hade en som satt perfekt, så jag kommer köra på den.
Sibylla:
Min nojiga mor har redan fått mig att boka hår och make... Ska sätta upp håret hos Eva på Hairliga hår, och bli sminkad på Lottas (tror jag det hette).
Vi kommer troligen att ha vigsel 8borgerlig) på hembygdsområdet i min hemby. Klänning lär bli uppsydd, en röd ska de vara och min sambo i blått.
Längre än så har vi inte kommit ännu.
Vet ni var man kan hyra köpa vackra partytält?
junibrud-2007:
Googla på partytält för att hitta uthyrare. Är ni "bara" ute efter mindre tält finns det ju på Rusta, Jysk, Classe O, m.fl. Fast speciellt snygga är de ju tyvärr inte...
Sibylla:
Vilken präst ska ni ha?
Vill bara önska er lycka till alla norrbottens-brudar! Jag kvalar nog inte in i denna tråd då jag redan är gift (januari 2006 i Kiruna), men om nån har någon fråga så... Svårt att slita sig från BT ändå! ;)
Hej norrbotten!
Sista natten som ogift, imorrn smäller det!
Hoppas ni får en fin helg, jag återkommer med rapport om lokal osv...
Kram