• junibrud-2007

alla norbottensbrudar - se hit!

Tänkte vi kunde samla ihop norrbottensbrudarna i en ny tråd.
    Byta erfarenheter och tips, vad tror ni om det ??

Som nicket säger gifter vi oss i juni 2007. Ni andra då?

• Svar på tråden alla norbottensbrudar - se hit!
  • MrsB2B

Hej, vi gifter oss Juli 2007 !
    mvh M.

• junibrud-2007

Några flera ?!?

Vi kan väl inte vara bara två st !

• Gumsestumpan

Hej!
    Här är en som gifter sig i Norrbotten men som bor i Stockholm. Vårt bröllop är lite närmare i tiden, dvs. 11 augusti i år...

• Sibylla

Här kommer en norrbottning som snart står brud. Vi gifter oss den 5 Augusti och vi har planerat och planerat och snart är dagen inne!
    Just nu har vi problem med min blivandes väst och plastrong som jag sydde så fint. Han har varit slö på att prova den och igår såg vi att den sitter urfult! Det går inte att ändra! Vad göra med två veckor kvar. Han ringde Cinderella i Piteå och de kan skicka upp det med bussgods men hur lätt är det att hyra en väst osedd... Vi får se hur vi gör, köpa för flera tusen eller hyra osedd. Hmm...

• junibrud-2007

Gumsestumpan & Sibylla:

Hur ska ni gifta er (kyrka eller borgerligt) ?
    Har ni fest på hyrd gård/ ute eller hemma?

• Gumsestumpan

Junibrud-2007:
    Jag gifter mig i Råneå kyrka och har festen på Melderstein herrgård.

Sibylla:
    Låter lite jobbigt med klädproblemen! Det känns lite för vanskligt att komma med råd... Hoppas allt löser sig!

• junibrud-2007

Sibylla:

Vi gifter oss i hemmet och har även "festen" hemma. Vi har tänkt ha ett mindre och personligt bröllop med bara närmaste släkten, därav "festen".

• Jessie76

Hej hej... Bättre sent än aldrig! Hur jag inte lyckats hitta hit tidigare är en gåta, men nu är jag här iaf

Vi gifter oss nästa helg - 29/7 i Gammelstad

• Jessie76

Oj, såg inte att det var en nystartad tråd - sorry

Svar på tråden alla norbottensbrudar - se hit!