alla norbottensbrudar - se hit!
Tänkte vi kunde samla ihop norrbottensbrudarna i en ny tråd.
Byta erfarenheter och tips, vad tror ni om det ??
Som nicket säger gifter vi oss i juni 2007. Ni andra då?
Tänkte vi kunde samla ihop norrbottensbrudarna i en ny tråd.
Byta erfarenheter och tips, vad tror ni om det ??
Som nicket säger gifter vi oss i juni 2007. Ni andra då?
Du är så välkommen så...pirrar det?
Du är ju strax fru !!
Inga fler norrbottens brudar??
Usch ja, jättepirrigt
Men nu är det ur ens händer, man kan inte göra så mycket mer än att dyka upp med ett glatt humör
Vi ska gifta oss i Kiruna Kyrka och ha fest i lokal där vi lagar maten själva. Bara 1,5 vecka kvar nu och vi har fortfarande inte fixat västen till min blivande, jag har inte hittat örhängen och inte fått provuppsättning och provsminkning ännu så det börjar kännas liiite stressigt!
Hej på er!
Vi gifter oss i Boden 21/7 2007. Roligt med en tråd för oss norrbottningar!
Hej hej!
Vi har inte hunnit sätta datum ännu. Men de blir slutet av sugusti början av september 2007.
Hejhej! Vi gifter oss nästa hösta, mest troligt 070901 men vi har inte bestämt BESTÄMT ännu... I Gammelstad ska jag stå brud Någon som har bra förslag på lokaler att hyra för fest? Vi ska ha 80-100 gäster...
Vad kul....vi börjar bli en hop norrbottningar nu.
Tycker det vore kul med en tråd där vi bla. pratar samma priser på lokal, samma väder m.m. än i södra sverige där det skiljer sig från här uppe.
Är det alla här som ska ha kyrkbröllop ??
Vi ska nämligen ha borgerligt
Vi ska ha festen i Björsby byagård, bra avstånd och jättefin lokal. Jag vet dock inte hur många personer som ryms, men nog är det rätt många.... Jag kan droppa in här och säga hur mycket plats vi hade över (vi är "bara" drygt 50 st) när vi har haft vårt - ok?
Björsby är såå vackert. Vi har vänner som bor där. De hade sin brölopsmiddag hemma i lilla herrgården. Jättemysigt ställe!
Förresten, vet ni om man kan hyra eller köpa väst+plastrong i Gällivare ("bara" 13 mil hemifrån), hur är Skräddarn i Luleå? Vi måste börja ta tag i detta nu, bara 10 dagar kvar...