Hihi, nu har jag läst hela tråden :) Visst är jag duktig?
Oj vad några av er har kommit långt i planeringen. Helt fantastiskt. Jag satt och lekte med vår budget, lite på skoj bara, och den hamnade på 63.000 för 114 personer. Men vi är inte färdiga med gästlistan än. Och säkert har jag räknat mycket fel många gånger :P
Det är mest jag som planerar vårt bröllop, min sambo är så rar, han bara nickar och håller med. Hela hans stackars släkt och vänner måste åka hela vägen från England för att komma på vårt bröllop. Vi blir riktigt hedrade om de kommer.
Vi berättar för så många som möjligt att vi ska gifta oss den 14 Juli, för våra släkter och vänner måste man meddela låååååångt i förväg. Sen skickar vi inbjudningarna lite senare, så det blir officiellt.
Hmm, vad mer, vi är 28 och 30 år.
Har bestämt brudtärna, och best man. Toastmaster och toasmadame. Har svårt att hitta värdpar, har frågat mamma om hon och pappa vill vara, men inte säker på att det blir så bra. De blir lätt så stressade. Så det är ett litet problem just nu. Vi har fotograf. Catering gick det inte så bra med, så måste börja om där. Tårta är bokad. Ska sätta mig och försöka göra egna inbjudningskort osv, men jag är så himla talanglös och min kreativitet är lika med noll. Så, det slutar nog med färdigtryckt. Vi ska ha liveband och dj. Dans hela natten lång, vi får ha lokalen flera dar. Osv osv osv. Visst är det härligt att planera bröllop? Jag är hel-lycklig :)