• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Rockbröllop

Gomorron allihop!!!

Hoppas alla mår bra!! Bridecilla, va underbart kuuul du verkar ha haft på din dag! Hihi... Jaaa, jag börjar bli sjukt nervös o supersuspekt mot mina vänner.. det hör väl till!! Men, nu har jag bestämt att jag ska va helt cool över det..jag litar 110% på tjejerna :D

I helgen blev jag o M2B jätteosams... usch vad deet va jobbigt, vi har liksom inte varit det på så länge så det kändes som hela världen skulle rasa helt plötsligt!! Men, vi löste det dagen efter... tror att man ibland blir lite insnöad på bröllop o kanske rädd för verkligheten när man väl får diskussioner, svårt o förklara det här!!! Men man vill att allt , allt , allt går i DUR!!! O när det inte gör det hajjar man till på nå sätt....

Men, inga mer sura miner för det....

HAPPY!!!! :D :D :D

Igår gjorde jag bordsplaceringskort....även fast alla inte osat så tänkte jag att jag gör till alla o sen får man väl kasta dom som inte kommer!

Oj va långt det här blev...vi måste väl fylla en tråd till va???? Kraaaaaaaaam på er!

• Rockbröllop

Ville bara puffa för vår tråd nu när den är ny igen.... :D

• HanOchJag

Rockbröllop hem skt hemskt hemskt e de när man fajtas känner igen den där känslan med att hela världen "rasar" för att man bråkat. Och som du sa "speciellt" nu innan bröllopet.

KLART vi kommer fylla hela tråden

• madelyn

Tjoho alla brudar
    Är tillbax i Sthlm efter en underbar helg i Götet och helt fantastisk konsert med Robbie Williams!

• HanOchJag

Åhh Robbie. Ville gått Hoppas det inte alls var bra *är sååå avis*

• Ida-maria

Igår beställde vi min vigselring på vigselbutiken.se!! Jag lyckades,med hjälp av vår toastmaster och några glas vin,övertala m2b att köpa en något dyrare ring än planerat!Så jag är glad!! Hoppas den bra bara.

• madelyn

HanOchJag,
    Tyvärr var den typ det bästa jag sett
    Robbie är en riktig entertainer

• madelyn

Lägger in listan igen

Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Linda23, Lane-Ryrs kyrka, Villa Lindesnäs. Uddevalla
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg
    Öjafru-06, Öja kyrka, Gotland
    Trull, Maria Magdalena Kyrka, Stokholm
    TiinaH, Kungshatt, Stockholm
    20060826, Säve Kyrka, Göteborg
    Eppika, Bärbo kyrka, Nyköping
    Helenakl, Östra Eneby Kyrkan, Norrköping
    Buzzlan, Uppsala
    Nilwa, Gustav Adolfs Kyrka, Habo-Jönköping
    Sofie81, Kolmårdskyrka, Kolmården
    JennieP, Sorunda Kyrka, Sorunda (Nynäshamn/Stockholm)
    brudivinter,haparanda
    Ida-maria, källaren stralsund gamla stan sthlm
    Bobofina, Lindesberg
    Mi-is, Österlen, Tosterup Kyrka
    gill, Sollentuna, Stockholm
    Rockbröllop, Frösthult Kyrka Fjärdhundra, Enköping
    Ms O, Stockholm
    Ninno-79. Hammarlands kyrka, Åland
    Alexxx77. Hemma på ängen, Mariestad

• HanOchJag

madelyn JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEET *gråter*
    Såg en konsert med honom (på tv) när jag bodde i Norge/Bergen, Och sedan dess är jag frääääälst. Han e inte bara snygg, HAn sjunger grymt bra oxå

Först så missade man ju att han skulle komma överhuvudtaget, sen när väninnan sa det så var biljetterna slut. Dom släppte ju 2000 biljetter i torsdags, MEN jag resonerade som så att Jag kanske skulle få stå bakom en 200cm lång människa och inte se ett dugg så då "sket" jag i det. Men självklart så ångrar man sig.

M2b har haft ågren här hemma för att han inte "visste" att jag ville gå. Annars hade han köpt biljetter och överaskat mig.
    Suttit hela helgen och sa att - England förlorade fotbollen så det kommer inte va nåt bra.
    Trots att jag missade det så har det endå varit mysigt att ha honom pratandes om det hela helgen och försökt öVERTYGA mig om att jag inget missade. Han e sååå söt.

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)