26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Godmorgon tjejs
Gomorron allihop!!!
Hoppas alla mår bra!! Bridecilla, va underbart kuuul du verkar ha haft på din dag! Hihi... Jaaa, jag börjar bli sjukt nervös o supersuspekt mot mina vänner.. det hör väl till!! Men, nu har jag bestämt att jag ska va helt cool över det..jag litar 110% på tjejerna :D
I helgen blev jag o M2B jätteosams... usch vad deet va jobbigt, vi har liksom inte varit det på så länge så det kändes som hela världen skulle rasa helt plötsligt!! Men, vi löste det dagen efter... tror att man ibland blir lite insnöad på bröllop o kanske rädd för verkligheten när man väl får diskussioner, svårt o förklara det här!!! Men man vill att allt , allt , allt går i DUR!!! O när det inte gör det hajjar man till på nå sätt....
Men, inga mer sura miner för det....
HAPPY!!!! :D :D :D
Igår gjorde jag bordsplaceringskort....även fast alla inte osat så tänkte jag att jag gör till alla o sen får man väl kasta dom som inte kommer!
Oj va långt det här blev...vi måste väl fylla en tråd till va???? Kraaaaaaaaam på er!
Ville bara puffa för vår tråd nu när den är ny igen.... :D
Rockbröllop hem skt hemskt hemskt e de när man fajtas känner igen den där känslan med att hela världen "rasar" för att man bråkat. Och som du sa "speciellt" nu innan bröllopet.
KLART vi kommer fylla hela tråden
Tjoho alla brudar
Är tillbax i Sthlm efter en underbar helg i Götet och helt fantastisk konsert med Robbie Williams!
Åhh Robbie. Ville gått Hoppas det inte alls var bra
*är sååå avis*
Igår beställde vi min vigselring på vigselbutiken.se!! Jag lyckades,med hjälp av vår toastmaster och några glas vin,övertala m2b att köpa en något dyrare ring än planerat!Så jag är glad!! Hoppas den bra bara.
HanOchJag,
Tyvärr var den typ det bästa jag sett
Robbie är en riktig entertainer
Lägger in listan igen
Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
Linda23, Lane-Ryrs kyrka, Villa Lindesnäs. Uddevalla
Glücklich - Falsterbo kyrka
C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
Missy Pink
Turtryne
Bohuslän06
lovem
längtansfull brud
tobe
September06
Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
Thindris, Kärna församling, Linköping
Suzzy
karra
PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg
Öjafru-06, Öja kyrka, Gotland
Trull, Maria Magdalena Kyrka, Stokholm
TiinaH, Kungshatt, Stockholm
20060826, Säve Kyrka, Göteborg
Eppika, Bärbo kyrka, Nyköping
Helenakl, Östra Eneby Kyrkan, Norrköping
Buzzlan, Uppsala
Nilwa, Gustav Adolfs Kyrka, Habo-Jönköping
Sofie81, Kolmårdskyrka, Kolmården
JennieP, Sorunda Kyrka, Sorunda (Nynäshamn/Stockholm)
brudivinter,haparanda
Ida-maria, källaren stralsund gamla stan sthlm
Bobofina, Lindesberg
Mi-is, Österlen, Tosterup Kyrka
gill, Sollentuna, Stockholm
Rockbröllop, Frösthult Kyrka Fjärdhundra, Enköping
Ms O, Stockholm
Ninno-79. Hammarlands kyrka, Åland
Alexxx77. Hemma på ängen, Mariestad
madelyn JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEET *gråter*
Såg en konsert med honom (på tv) när jag bodde i Norge/Bergen, Och sedan dess är jag frääääälst. Han e inte bara snygg, HAn sjunger grymt bra oxå
Först så missade man ju att han skulle komma överhuvudtaget, sen när väninnan sa det så var biljetterna slut. Dom släppte ju 2000 biljetter i torsdags, MEN jag resonerade som så att Jag kanske skulle få stå bakom en 200cm lång människa och inte se ett dugg så då "sket" jag i det. Men självklart så ångrar man sig.
M2b har haft ågren här hemma för att han inte "visste" att jag ville gå. Annars hade han köpt biljetter och överaskat mig.
Suttit hela helgen och sa att - England förlorade fotbollen så det kommer inte va nåt bra.
Trots att jag missade det så har det endå varit mysigt att ha honom pratandes om det hela helgen och försökt öVERTYGA mig om att jag inget missade. Han e sååå söt.