• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru The

Men klänningen talade ju till mig och jag var på väg att ta med mig den hem direkt om det inte hade varit så att det var nästan 1,5 år innan bröllopet. Inte mer ändringar än längden och korta axelbanden, annars är den perfekt! Den kostar ju bara 2700kr här + 300kr i ändringar och 200kr för hyra av underkjol, så det är väl ingen stor kostnad för en vacker klänning?!

Ska beställa den så fort jag kommit hem, så hittar jag något som jag fastnar för därnere så har jag möjlighet att välja den!

• förhoppningsis

För det priset så ta den!! NU!!
    spec om den pratade med dig, då är det meningen! visserligen kan du säkert få det lite billigare där men inte så mycket att det är värt det. Det som gör det billigare är ju bla det sämre kvaliteten på tyget...

• Fru The

förhoppningsis

Tar den när jag kommer hem.. Beställer den då och hämtar den i januari. Passar mig perfekt... Åh jag längtar efter min klänning!

Och jag har resfeber!!! Ska snart åka till mamma.. blir lugnare då..

• Lollo070707

Jag får väl ta och skriva en pres. oxå nu då när baksmällan ha dämpat sig lite...

Heter Ann-Louise och är 26 år. Bor med min familj, min m2b, Robert, som är 33 och våra två pojkar som är 6 år och snart 3 år, i en villa i Hisings Backa, Göteborg. Jobbar som cafébiträde på ett café i Mölndal. Han jobbar som maskinoperatör på Swedish Match.
    Vi har varit tillsammans i 7½år och flyttade i princip ihop med en gång...

Vi kommer förmodligen att ha ca 80 pers till bröllopet och caterar mesta delen av maten...

• förhoppningsis

The (och alla andra)
    det är mindre än 10 månader kvar nu!!

så då är det ju helt ok att köpa sin klänning. Låter väl bra att hämta den i januari, den tar ju lixom lite plats... vet inte hur ni har det men hos oss är garderober en bristvara

• MissTess

Kul med presentationer, även om jag hittat till en del av era bröllopssidor

Jag heter iaf Therese, fyller 26 nu på söndag, min blivande heter Jörgen och är 36 år.
    Vi bor i ett hus i Borlänge. Jörgen har 2 barn, 11 & 5 år, som är här varannan helg.
    Jag jobbar som personlig assistent och Jörgen är avdelningschef på Dagab (på smågodisavdelningen )
    Vi träffades dan före midsommar 05, och Jörgen friade i London 14 april - 06.

Vi ska gifta oss i Rättviks kyrka, eftersom jag är född och uppvuxen i Rättvik.

• albin04

HEJ allihopa!!

Här kommer en ny 070707 brud!!

Jag undrar när ni har tänkt att skicka ut era inbjudningar? Tidigt säger många pga att det är i semester tider som man gifter sig. Vi har funderat på att skicka ut dom i slutet på feb eller i början av mars,räcker det är det tillräckligt tidigt?

Hur tänker ni göra??

• 7 juli 2007

Hej Hej!

En till brud här som ska gifta sig 070707.
    Ganska populärt datum antar jag

• 7 juli 2007

albin 04:

vi skickar nog ut dem som du tänkt: feb/mars nån gång.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3