• Bejby

Hur gamla är ni?

Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?

• Svar på tråden Hur gamla är ni?
  • rbkzandra

jag är 29 och min honey han är 28 vi träffades på internet 2001 gifter oss två barn senare 2:e sept 2006!

• rosafågel

Jag är 25 och han är 29.

Vid bröllopet kommer vi ha varit tillsammans 1år och 9 månader lite drygt.

• Tumse

Jag är 25 år och min blivande man 27. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 5 år.

• AsaJason

Jag ar 28, han 32. Vi har varit tillsammans i sex ar, varav tre gifta (vi gifte oss borgeligt i USA och nu ska vi ha en stor brollop/valsingelse i Sverige

• busgumman

Jag är 24 och mannen är 25, gifte oss borgligt, vart tillsammans i 5½ år och har 2 barn

• Pernilla_81

Jag och min blivande m2b kommer att vara 25 år när vi gifter oss nästa år. Vi har varit tillsammans i 7½ år och förlovade i 6 år i Augusti.

:)

Kram

• pirr i magen

Tjoho!
    Jag är 26 å min snygga man är 31. Vi har varit tillsammans i 2,5 år & förlovade i 1,5 år. =)

• jukkasbrud

Oj, vad alla verkar unga.....

JAg är 43, min blivande make 41. Vi blev tillsammans nångång i april förra året, förlovade oss 23 juli, flyttade ihop i september och gifter oss 22 juli.

• Tops

Hej! Plötsligt känner jag mig också lite gammal bland flera av er andra. Är 28 (,5) och min sambo 32. Träffades för drygt 4 år sedan.

• anna&rolle

kommer vara 25 o hans 26 fast vi är 82 or båda två.

Svar på tråden Hur gamla är ni?