• Bejby

Hur gamla är ni?

Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?

• Svar på tråden Hur gamla är ni?
  • minimi1

snart 31, min m2b är snart 43. Vi blev ett par nyårsaftonen -98/99 gifter oss nyårsafton i år

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag är 30 och m2b är 32, vi har varit ihop i 13,5 år samma dag som vi gifter oss.

• Nera

Jag är 30år och min m2b är 32år. Vi har varit tillsammans i 10år.

• Afrodite_Aug-07

Jag är 25 år, han 26 år ( vi är födda samma år, men en fyller i början och andra i slutet på året.
    Vi träffades när jag var 16år och han 17 år .
    vi gifter oss nästa år efter att ha kännt varandra i 10 år.
    Kan tilläggas att vi även har två barn.

• Pjukabruden

Jag är 27 och min sambo 31. Vi har varit ihop i 8,5 år när vi gifter oss på lördag!

• 26maj2007

jag var 20 och han skulle bli 26. är idag 28 och han blir 34. har varit förlovade i 6 1/2 år och varit ihop i 8 år.

• 26maj2007

gifter oss pingstafton nästa år.

• Sofie83

Jag är 23 och älsklingen 26...har varit förlovade i 3 år och tillsammans i 4 år och har en liten son tillsammans. Gifter oss nu i augusti och lyckan är total!!

• superlyckliga

Hejsan Bejby!

Jag är 29 och min m2b är 33. Vi har varit tillsammans i 11 månader och vi ska gifta oss i januari. Vi träffades förra sommaren och blixten slog ned och helt plötsligt stod vår själsfrände där :)

• riikka

jag är tjugotre och så är min m2b också. vi träffades när vi var sexton men blev "officiellt" ihop när vi var sjutton så nu har vi vart ihop sex år .. vi gifter oss om två veckor :D

Svar på tråden Hur gamla är ni?