Hur gamla är ni?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Vi är 21 båda två (eller ja, jag fyller snart iaf...), vi gifter oss nästa år!
När vi blev tillsammans var jag 23, han 26. Efter 13 månader förlovade vi oss och efter ytterligare 7 mån (sep 06) gifter vi oss. Det är snart!
Jag är 29 och min blivande 27. Vi har varit ihop i 4,5 år och varit förlovade i 2,5 år.
Jag fyller snart 30 och min "gubbe" är 26. Ovanlig kombination när mannen är yngre men det fungerar för oss!
Vi träffades i februari 2001, flyttade ihop i april 2001, förlovade oss i juni 2001. Fick vår första dotter i november 2002 och vår andra i februari 2005.
Mycket info......
Jag är 22år och min m2b är 36 år. Vi har varit ihop i snart 6 år. Sambos i 2 år. Ibland känns det lite dumt att vi precis nyligen bestämt att vi ska förlova oss och senare även gifta oss när det finns de som gifter sig efter knappt ett år.. Fast det har inte känns mer rätt än nu :)
Jag är 31 och mannen min 23. Har varit tillsammans 3 år och har en son på 1 år och 9 mån. Gifter oss om 3 veckor
Jag 27, han 28. Vi har varit tillsammans i 10 år nu, och har en pojke på 4 och tvillingar(flicka, pojke på 2½.) Gifter oss nästa lördag...:)
Hej !
Gifter mig 2007.
Då har jag och min sambo varit tillsammans 10.5 år.
Han är 30 år och jag 27 år.
Har en son på 20 månader, och syskonet kommer om ca 6 veckor.
Jag är 34 och min blivande är 36. Två barn, ett är mitt och ett är hans. 6 och 12 år gamla.
Jag 22,han 29. Varit tillsammans i 5½år!
Gifte oss 060606