• Bejby

Hur gamla är ni?

Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?

• Svar på tråden Hur gamla är ni?
  • sareks

jag är 29 och min man är 30.Är precis nygifta...

• drömbrud

Vi är 20 när vi gifter oss. DÅ har vi varit tillsamans i ca. 3 år och känt varann sedan 6 års ålder....

• nu är jag fruL

Här kommer en tant!
    är 31 gubben 38 och vi har varit tillsammans i 5,5 år. Dessutom så har vi varit gifta i 2 veckor och 2 dagar! helt underbart!

• Loppan06

I det här gänget känner man sig riktigt gammal.. Jag är 32 och guben 34. Vi har varit tillsammans i 13 år, förlovade i 2 år och har 2 barn tillsammans. Bröllop -07, men datum ej spikat.

• nu är jag fruL

Alltså, jag är också himla gammal! jag fyller 32 i höst!

inga barn, dock två katter som är bortskämda som 2 barn. De är nu på sommarlov hos "mormor och morfar" så det är lite tomt hemma...

• Sunshine77

Jag 28, han 27. Vi gifter oss på lördag 1 juli, fast 6 dagar senare fyller jag 29... Varit förlovade i drygt 1,5 år och tillsammans drygt 3 år ;).

• mjukisb

jag är 27 och han fyller 37 när vi gitfer oss. Vi har 1 barn ihop och jag ett barn sedan innan. Vi hjar varit tillsammans i lite mer än 2 år när vi gifter oss.
    Gifter oss den 5 augusti 2006

• Malinzca

Hoppla hej!

Jag och min snubbe har hängt ihop i snart 7 år. Han friade 31/12 2005 - ja nyårsafton. Äkta makar blir vi 28 Juli 2007 och då är jag 28 och 29. :) Känns som om det verkar vara i "snittåldern" hihi!

• utvandraren

27 & 30 i år, vi gifter oss 2007.

• mugglesfan

Jag är 35 och han är 32, vi har varit ihop i 3,5 år och förlovade nästan 1 år när vi gifter oss 29:e juli. Inga barn än...

Svar på tråden Hur gamla är ni?