Hur gamla är ni?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
jag är 29 och min man är 30.Är precis nygifta...
Vi är 20 när vi gifter oss. DÅ har vi varit tillsamans i ca. 3 år och känt varann sedan 6 års ålder....
Här kommer en tant!
är 31 gubben 38 och vi har varit tillsammans i 5,5 år. Dessutom så har vi varit gifta i 2 veckor och 2 dagar! helt underbart!
I det här gänget känner man sig riktigt gammal.. Jag är 32 och guben 34. Vi har varit tillsammans i 13 år, förlovade i 2 år och har 2 barn tillsammans. Bröllop -07, men datum ej spikat.
Alltså, jag är också himla gammal! jag fyller 32 i höst!
inga barn, dock två katter som är bortskämda som 2 barn. De är nu på sommarlov hos "mormor och morfar" så det är lite tomt hemma...
Jag 28, han 27. Vi gifter oss på lördag 1 juli, fast 6 dagar senare fyller jag 29... Varit förlovade i drygt 1,5 år och tillsammans drygt 3 år ;).
jag är 27 och han fyller 37 när vi gitfer oss. Vi har 1 barn ihop och jag ett barn sedan innan. Vi hjar varit tillsammans i lite mer än 2 år när vi gifter oss.
Gifter oss den 5 augusti 2006
Hoppla hej!
Jag och min snubbe har hängt ihop i snart 7 år. Han friade 31/12 2005 - ja nyårsafton. Äkta makar blir vi 28 Juli 2007 och då är jag 28 och 29. :) Känns som om det verkar vara i "snittåldern" hihi!
27 & 30 i år, vi gifter oss 2007.
Jag är 35 och han är 32, vi har varit ihop i 3,5 år och förlovade nästan 1 år när vi gifter oss 29:e juli. Inga barn än...