• Bejby

Hur gamla är ni?

Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?

• Svar på tråden Hur gamla är ni?
  • solstickan

Jag är 20 och min älskling 21. Gifter oss om tre veckor. =)

• Vackra

Jag är 19, men hinner fylla 20 två veckor innan vigseln. =) Och min älskade är 22 år. Och vi har varit förlovade i snart 7 månader och tillsammans i ca 11 månader. Vi gifter oss om 2½ månad ca. =D

• Mickisen

Både jag och min m2b är 25 år. Vi har varit tillsammans i 3 år och förlovade i 2 år. Vi gifter oss näst nästa lördag =)))

• Linda S

Gifte oss i Las Vegas 15/6 och då varit tillsammans i drygt 7 år. Vi är båda lika gamla, 27 år.

• Vi två -07

Jag är 32 och mannen 37. Träffades för 4 år sedan och förlovade oss för 3 år sen. Har två underbara pojkar (1,5 år och 3 månader).

• Mrs Persson

Jag är 26 och min blivande make är 28. Vi har varit tillsammans i sex år, bott ihop lika länge (minus två månader) och varit förlovade i nästan fem år...

• Cilla R

Jag är 23 och min blivande man är 27. Vi har varit tillsammans i 3 år, vi har en dotter på 17 månader och en till på väg.

• Millemill

Hej allihop!

Jag är 26 år och min make är 28 år. Vi gifte oss nu den 1/7 och hade då varit i tillsammans i 9,5 år. Förlovade hade vi då varit i 7,5 år. Vi träffades följdaktligen när jag var 17 och han 19.

Men hur gamla är ni undrar jag lite frågande eftersom du vill veta hur gamla alla andra är... ?

Många kramar och lycka till med ert gemensamma liv (och alla ni andra oxå!)

• Millemill

Vi har två barn också förresten - En pojk på 4,5 år och en tös som är 2,5 år.

Såg att några andra hade angett den informationen oxå...

Hej igen!

• Moniquex

Jag är 28 min man är 33. vi gifte oss igår och vi har tre barn ihop en som är 11 mån, 22månader och en som är 4 år. träffade 1998 blev ett par 2000

Svar på tråden Hur gamla är ni?