Hur gamla är ni?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Jag är 20 och min älskling 21. Gifter oss om tre veckor. =)
Jag är 19, men hinner fylla 20 två veckor innan vigseln. =) Och min älskade är 22 år. Och vi har varit förlovade i snart 7 månader och tillsammans i ca 11 månader. Vi gifter oss om 2½ månad ca. =D
Både jag och min m2b är 25 år. Vi har varit tillsammans i 3 år och förlovade i 2 år. Vi gifter oss näst nästa lördag =)))
Gifte oss i Las Vegas 15/6 och då varit tillsammans i drygt 7 år. Vi är båda lika gamla, 27 år.
Jag är 32 och mannen 37. Träffades för 4 år sedan och förlovade oss för 3 år sen. Har två underbara pojkar (1,5 år och 3 månader).
Jag är 26 och min blivande make är 28. Vi har varit tillsammans i sex år, bott ihop lika länge (minus två månader) och varit förlovade i nästan fem år...
Jag är 23 och min blivande man är 27. Vi har varit tillsammans i 3 år, vi har en dotter på 17 månader och en till på väg.
Hej allihop!
Jag är 26 år och min make är 28 år. Vi gifte oss nu den 1/7 och hade då varit i tillsammans i 9,5 år. Förlovade hade vi då varit i 7,5 år. Vi träffades följdaktligen när jag var 17 och han 19.
Men hur gamla är ni undrar jag lite frågande eftersom du vill veta hur gamla alla andra är... ?
Många kramar och lycka till med ert gemensamma liv (och alla ni andra oxå!)
Vi har två barn också förresten - En pojk på 4,5 år och en tös som är 2,5 år.
Såg att några andra hade angett den informationen oxå...
Hej igen!
Jag är 28 min man är 33. vi gifte oss igår och vi har tre barn ihop en som är 11 mån, 22månader och en som är 4 år. träffade 1998 blev ett par 2000