• Bejby

Hur gamla är ni?

Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?

• Svar på tråden Hur gamla är ni?
  • Nickedockan

Jag är 25 och mannen 26 (fast fyller 26 och 27 senare i år)

• gabbiz

Jag fyllde 28 förrförra veckan och sambon fyller 29 två veckor efter bröllopet. Vi har varit tillsammans i över sex år.

• Nickedockan

...och vi har varit tillsammans i 7 år.

• ninjan

jag är 22 och min sambo 24. Vi har varit tillsammans i 7 år nu :)

• Starstruck

hejsan hoppsan! jag e 24 och han e 24..han e en månad äldre än mig=)...vi gifter oss nästa år (20070707)och då har vi varit tillsammans 7 år, 7 månader och 15 dagar!

kramar på er!

• Hummingbird

Hej!
    Jag är 31, min fästman fyller 31 en vecka innan vi gifter oss. Och vår bröllopsdag är nästan på vår 3 årsdag (-2 dagar)!

• InaHjärtarAdam

jag är 22, min blivande man är 24. vi gifter oss i december-07 och har då varit tillsammans i två år och två månader:)

• barbi

Gifte mig 5/8-06 O Jag är 25 och min numera man är oxå 25 har varit tillsammans i 10 år, redan!!!

• Vinterbrud feb -07

Jag är 25år, min blivande 28 år, vi har varit ett par i 10år! 11 årsdagen blir vår bröllopsdag..

• bullisklubben

Jag är 28 och han 30 och vi har varit tillsammans i ca 2,5 år!

• 1425

20 och min blivande 24, 3 år har vi varit ett par:)

• J & D

Lite udda kenner jag mej! Min sambo e 20 och jag e 29 och vi gifter oss i september pa var 1-arsdag! Spennande!

• dark_eyez

jag är 20 och han är 23. :)
    http://_tottis_.pixbox.se
    {bilder från bröllopet)

• dark_eyez

och ja... 3 år har vi varit tillsammans.

• Evelina84

Jag fyller 22 i år och min m2b 24, vi kommer att gifta oss nästa sommar och har då varit tillsammans 4 ½ år.

• kentfantast

Vi har precis fyllt 26 år båda två.
    Vi var superkära när vi var 15 år, men det blev icke långvarigt. Nu har vi hittat tillbaks till varann och hängt ihop i snart 5 år.

Gifter oss i september. (det trodde väl ingen 1996!)

Svar på tråden Hur gamla är ni?