Hur gamla är ni?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Hur gamla är ny alla bilvande/nyblivna brudar? Hur länge har ni varit tillsammans med era partner?
Jag är 25 och mannen 26 (fast fyller 26 och 27 senare i år)
Jag fyllde 28 förrförra veckan och sambon fyller 29 två veckor efter bröllopet. Vi har varit tillsammans i över sex år.
...och vi har varit tillsammans i 7 år.
jag är 22 och min sambo 24. Vi har varit tillsammans i 7 år nu :)
hejsan hoppsan! jag e 24 och han e 24..han e en månad äldre än mig=)...vi gifter oss nästa år (20070707)och då har vi varit tillsammans 7 år, 7 månader och 15 dagar!
kramar på er!
Hej!
Jag är 31, min fästman fyller 31 en vecka innan vi gifter oss. Och vår bröllopsdag är nästan på vår 3 årsdag (-2 dagar)!
jag är 22, min blivande man är 24. vi gifter oss i december-07 och har då varit tillsammans i två år och två månader:)
Gifte mig 5/8-06 O Jag är 25 och min numera man är oxå 25 har varit tillsammans i 10 år, redan!!!
Jag är 25år, min blivande 28 år, vi har varit ett par i 10år! 11 årsdagen blir vår bröllopsdag..
Jag är 28 och han 30 och vi har varit tillsammans i ca 2,5 år!
20 och min blivande 24, 3 år har vi varit ett par:)
Lite udda kenner jag mej! Min sambo e 20 och jag e 29 och vi gifter oss i september pa var 1-arsdag! Spennande!
jag är 20 och han är 23. :)
http://_tottis_.pixbox.se
{bilder från bröllopet)
och ja... 3 år har vi varit tillsammans.
Jag fyller 22 i år och min m2b 24, vi kommer att gifta oss nästa sommar och har då varit tillsammans 4 ½ år.
Vi har precis fyllt 26 år båda två.
Vi var superkära när vi var 15 år, men det blev icke långvarigt. Nu har vi hittat tillbaks till varann och hängt ihop i snart 5 år.
Gifter oss i september. (det trodde väl ingen 1996!)