Nåt som verkligen funkar tack!!
Finns de nå värre än o va snus torr på läpparna!? Är det dygnet runt, året runt, vill verkligen ha nåt som gör att man inte kan "dra" av skinn bitar..
Nån som kan råda?
Tycker jag testat massor..
Finns de nå värre än o va snus torr på läpparna!? Är det dygnet runt, året runt, vill verkligen ha nåt som gör att man inte kan "dra" av skinn bitar..
Nån som kan råda?
Tycker jag testat massor..
Hej, vill tipsa om ett till cerat från hälsokosten, BiOliv.
Finns 2 olika, den jag har är med honung, bivax, kamomill, propolis(?).
Finns även med oliv.
Kör annars på försvarets men ville testa nåt nytt & brukar ha det med i handväskan.
Inte så dyrt så det kan vara värt att testa.
Jag har inte blivit ""beroende" av det iaf.
Lycka till!
Pickolina; Jag förstår inte varför du _alltid_ måste komma med denna typ av inlägg. Så onödigt.
Att framföra sin åsikt om något är en sak; att försöka tala om för andra hur de bör tycka, ja det är inte särskilt konstruktivt.
Jag har inget intresse av att tjafsa med en för mig okänd person på grund av ett LÄPPBALSAM. Vänligen inse det.
Till er andra så kan jag säga; tråkigt att ännu en tråd blir förstörd. Jag tycker fortfarande att Eucerin Lip Repair är väldigt bra.
Ta hand om er.
Åhh, jag har ett konontips som inte låter så glamoröst...Bivax från Granngården eller Lantmännen. Jag lovar, jag har aldrig stött på någonting bättre trots att jag testat många dyra varianter.
Ha dé!
Måste säga som många andra... Det enda som hjälpt mig är Elizabeth Arden´s Eight hour cream... Jag provade stiftet, men gillar cremen allra bäst...
Jag har alltid mitt cerat med mig som jag köpte hos när jag va hos fotvården. BiOliv, måste testas. Det är med bivax och olivolja. Det kan inte misslyckas med det.
jocelyn
Jag har aldrig försökt tala om för andra vad de bör tycka och jag tjafsar inte med dig över ett läppbalsam.
Som i tråden om sömnproblem så missförstår du vartenda ord jag skriver och tar åt dig som en svamp som om allt är riktat mot dig personligen.
Orkar inte med sådana som dig så jag säger "tack och bock" och önskar alla andra lycka till i framtiden!
Förresten så tyckte jag själv att du var ganska så otrevlig i tråden om "sex and the city" och påstod att DU var den som hade rätt och att jag borde fatta det. Trots att i princip allt du hänvisade till visade sig vara rrelevant och/eller inkorrekt i slutändan...
Kasta inte sten i glashus! ;)
irrelevant skulle det naturligtvis stå
Försvarets hudsalva är klart det bästa som finns!! Inga konstigheter och så är den billig.
P: Jag har redan sagt detta men jag får lov att upprepa det;
Jag tänker inte sitta här och tjafsa med en för mig okänd person angående ett läppbalsam ELLER något annat heller för den delen.
Vänligen lämna mig ifred.