Nåt som verkligen funkar tack!!
Finns de nå värre än o va snus torr på läpparna!? Är det dygnet runt, året runt, vill verkligen ha nåt som gör att man inte kan "dra" av skinn bitar..
Nån som kan råda?
Tycker jag testat massor..
Finns de nå värre än o va snus torr på läpparna!? Är det dygnet runt, året runt, vill verkligen ha nåt som gör att man inte kan "dra" av skinn bitar..
Nån som kan råda?
Tycker jag testat massor..
Elizabeth Arden Eight Hour Cream är helt suverän! Luktar lite tallbarr men är kanonbra på köpet ser det ut som man har läppglans !!
Elizabeth Arden Eight Hour Cream blir man oxå beroende av enligt min erfarenhet. Å defenitivt inget för vegetarianer om man kikar lite närmre på innnehållsförteckningen...
Å vem ´vill pussa på tallbarr ;)
Kotte
Håller med EHC är inge bra alls, för den som har problem...
Ursäkta mig men jag vet nog vad som fungerar för MIG och inte! Tack!
Efter att ha provat; Lancôme, biotherm, lypsyl, labello, PL3, nueva, idomin läppbalsan, Elisabeth Arden 8 hour cream, Nuxe osv osv så anser jag mig ha rätt att uttala mig om ett cerat som fungerar för MIG.
Jag har använt detta cerat i över en vecka och nej, jag behöver inte använda det oftare. Jag kanske har bättre vanor eller bättre struktur på mina läppar? Allt är ju möjligt.
Ta hand om er.
Lypsyl Repair (jag tror att den heter så) på tub är suverän för mig. Och den lindrar skön. Tyvärr är bottensvetsningen inte alltid den bästa, utan man kan få ut lyspyl både här och där...
jocelyn
Varför tar du ALLT så personligt i alla trådar för??????
Självklart har du rätt till din åsikt och jag menade inte att du ljuger eller inbillar dig men min erfarenhet (+ mammas) är att den är värdelös så jag ville säga det så TS inte hoppas på för mycket. Om hon köper den eller ej är ju hennes val, kan ju vara värt att prova eftersom den inte är så dyr. Personligen har jag spenderat hur mycket pengar som helst på hundratals olika cerat/balms och jag vet hur svårt det är och hur trist det är att slänga ut en massa onödiga pengar osv... Om massa människor säger samma sak så tycker jag att det är värt att testa men om en säger en sak och en säger tvärtemot så tycker jag inte att det är värt det. Därför tyckte jag att TS skulle få den infon och ha det valet själv, precis som jag även skrev i det senare inlägget.
Naturapoteket (ev nån annan hälsokostbutik) har ett cerat med havre och honung som är super.
jocelyn
Bättre vanor??? Jaja, whatever!
Jag behövde bara använda Eucerin 1-2ggr/dag de första dagarna. Tyckte den var helt suverän.. Sedan behövde jag använde den lite oftare och lite oftare och till slut kände jag att den inte hjälpte ett smack hur mycket jag än smetade på... Så efter några veckor gick jag och köpte ett cerat som jag haft tidigare, som jag vet fungerar för mig och genast kunde jag återgå till att använda ceratet 1-3ggr/dag.
Det är min erfarenhet..och som sagt även min mammas...
Tyck vad du vill, I don´t care men även jag har rätt att säga min åsikt och jag tycker den är SKRÄP!!!
-Kommenterar inte mer nu för du är så fruktansvärt överkänslig för allt man (jag) skriver. Oavsett ämnet.
Tillägg.
Jag kommenterar inte inlägg för att jag tycker att MIN åsikt är den enda rätta, den som är viktigast.. Jag kommenterar inläggen för att få säga mitt, för att ge ytterligare en åsikt för att förstärka andras åsikter eller ifrågasätta dem osv, för att få fram ett större perspektiv.
Om du tar allt som personliga angrepp och som att jag försöker "skriva över din åsikter med mina" så får du väl göra det då men det har aldrig varit intentionen!