• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • Hemligt ( fast inte längre)

Pyret 78
    Jätte fina bilder och jösses vilken snygg klänning

• Pyret 78

Hemligt (fast inte längre)
    Det var den första och enda klänningen jag provade. Blev kär så fort jag såg den. Ibland har man tur...

• Tjejen i Läjet

bc.svensk: När är din stora dag?

Pyret: Jätte fina bilder!!!

• Tjejen i Läjet

Hemligt: Låter som en super bra utsikt..hi hi. Jag har också det gött...träslövsläge i Varberg är ju inte så dumt det heller. Återigen Bästkusten...

• Dallandra

Hemligt
    :D :D :D :D :D :D :D :D

Jag hänger också kvar här och drömmer mig tillbaka till vår helt underbara, sagolika bröllopsdag 6/8 2005

Här finns foton om ni vill se:
    groups.msn.com/Dallandria/shoebox.msnw

• Tjejen i Läjet

Dallandra: Vilka fina bilder. Visst är det underbart att att ha dem och titta på när man vill drömma sig tillbaka lite till den stora dagen. Nu har det snart gått ett år för mig, 14 maj....får se om det kan firas på något kul sätt hi hi

• lill

Hehe, jag gifte mig -03 o har precis kommit tillbaka hit när en kompis ville ha hjälp med sitt bröllop o nu är jag fast igen... Det är ju så kul!

• Dallandra

Tjejen i Läjet
    Tack! :) Håller med, det är verklige kul att ha massor av fina bilder att titta på och drömma sig tillbaka, foton är verkligen en viktig del av minnena :)

• Cybermamman

Jag håller på och överraskningsplanerar vår första (eller är den dagen man gifter sig den första )bröllopsdag. Det verkar svårt att få till det jag tänkte mig först ... får se vad det blir den 23 april

• Tjejen i Läjet

cybermamman: Vad kul. Vad blir det för något? Tips....

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss