• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • CTS

hmmmm... längtar till att få vara en av er som har gift sig....

• Tjejen i Läjet

CTS: Njut! Snart är du det...men jag vill vara där du är för det var såååå mysigt.

Hemlig: Gärna. aysecronehag@yahoo.com

• Schnagelina

Hänger oxå här fast jag gifte mig i januari i år. Jag fick så mycket hjälp av gifta tjejer när jag var på G så jag vill ge lite jag oxå.

• 76Brud

Samma här! Kan inte riktigt slita mig men har i och för sig bara varit gift i en månad. Vill ge andra så mycket tips det bara går innan jag så småningom kanske vänjer mig av med BT. I början kan man inte hjälpa andra så mycket men nu titulerar jag mig gärna bröllopsexpert och det är ju synd att slösa bort sina dyrbara kunskaper!

• Schnagelina

76Brud: Precis - just nu känns det som om man skulle kunna organisera ett bröllop med vänsterhanden.

• 76Brud

Schnagelina

Håller med! Nu när man klarat av det kan man vara bra kaxig!

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjejen i Läjet
    Nu ska du ha mail...

• Tjejen i Läjet

Lady Marmelade:Åh vilka fina bilder!!! Vad mysigt det såg ut. Måste varit underbart. När gifte ni er?

• Jema 26/11-2005

Lady Marmelade
    Vad mysigt det såg ut och vad fina ni var.
    Grattis i efterskott!

Jema

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss