• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • Hemligt ( fast inte längre)

Här e en till som är fast på BT, kan inte slita mig...

Jag gifte mig med min underbara man den 14/1-06.

Tjejen i Läjet & Ravial
    Vilka fina kort

• Lady Marmelade

Här är en till som inte kan slita sig. Har hängt här sedan 2002 då jag själv gifte mig fast jag har bytt nick några gånger.

• Tjejen i Läjet

Åh vad det är kul att det finns många som är kvar här.

Hemlig: Grattis och Tack för komplimangen om bilderna. Alltid kul att höra. Har du bilder?

Lady Marmelade: Har du bilder? Det är kul att få en glimt från andras bröllop.

• Hemligt ( fast inte längre)

Jag har ingen hemsida men några bilder finns som jag kan maila om du vill?

• Ravial

Hemligt ( fast inte längre): Tackar!

• sonya

Jag har också hängt mej kvar, gifte mej 2004 och var här några år innan jag ens träffat min man. Har aldrig fattat hur man gör med bilder men det finns i allafall en från mitt bröllop på www.boomerangwedding.se under galleri. Min är längst till höger.

• sonya

Ravial:
    kul att få se hur du ser ut! Har läst så många inlägg från dej att jag redan skapat mej egen en uppfattning om ditt utseende, kan inte låta bli att göra det om de flesta här. Vissa nikar ger väldigt konstiga associationer
    Jag hade tänkt mej dej so ganska kort och lite spansk på nåt vis

• Ravial

sonya:

Varför kort och spansk? Ganska kort är jag, men väldigt svensk (även om en egyptisk kurskamrat trodde jag var icke-svensk eftersom jag är brunhårig ).

• sonya

Ingen aning faktiskt, kanske niket låter lite spanskt i mina öron. Får för mej att LadyMarmelade har orange hår

• Lady Marmelade

Sonya,

En gång för nåt år sedan då jag gjorde slingor hos frissan fick jag nästan orange hår. Det såg inte klokt ut. Hi hi men jag kanske borde ha orange hår med tanke på mitt nick.

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss