• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • qazbnm

Jag hittade texten här i en annan tråd :) Men beskrivningen hur den skall genomföras var ju sådär... Har inte alla gäster ett ljus var??? eller är det bara varannan?? Många frågor :)

• Tjejen i Läjet

Alla har var sitt ljus. Dessa tänds efter man sjungit en vers. Sedan vandrar de igenom allas händer fram till brudparet. Börja med de som sitter närmast. Drudparet placerar ljusen i hjärtat.

• Ravial

Hej! Här är en till som inte kan slita sig. Jag gifte mig i september 2005, hade ett litet uppehåll (utan BT!!!) under flytt och påtvingat snigelmodem. Men så fick jag bredband igen och blev fast! Ändå skrev jag i min egen tråd (berättelsen om bröllopet) att jag skulle sluta besöka BT inom kort. Inom kort är tydligen en ganska lång tid .

Ni ville se bilder! Besök gärna www.almegren.se

• Ravial

Tjejen i Läjet:
    Nu har jag sett dina bilder. Vad härligt med strandkorten!

• Tjejen i Läjet

Ravial: Kul. Dina bilder var också jättefina. Det är helt underbart att ha dessa att titta på och minnas...mmmm. Hade också ett brake på ett par månader, men nu är man allt tillbaka. Kram

• Bröllopstokiig

Nä, men jag har varit här i 6 år som "bröllopsintresserad" innan vi började planera vårt kommande bröllop för ungefär 1,5 vecka sedan.

Vi gifter oss 2007, så då kommer jag att ha hängt här i över 7 år =)

• Tjejen i Läjet

Miss Cee. Åh grattis. Kul med bröllop. 7 år måste vara rekord fniss.... då är du verkligen en expert i ämnet. Hoppas allt går bra..

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss