• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • Tjejen i Läjet

Hemligt: Gud vilken fin klänning. Rött är ju super tjusigt. Vart är ni när ni tog bilderna?

• Lady Marmelade

Tjejen i Läjet,
    Tack så mycket. Vi gifte oss 1 juni 2002.

Jema 26/11-2005, tack.

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjejen i Läjet
    Tackar, ja jag älskar min klänning! Korten är tagna på Nösunds Värdhus på Orust. Vi vigdes där och korten är tagna utanför vår sjöbod som vi bodde i.
    Västkusten=Bästkusten

Lady Marmalade
    Vilka fina kort, underbart!

• Lady Marmelade

Tjejen i Läjet,

Jag har kollat på dina kort nu och de är ju helt fantastiska. Du är jättevacker. Vart åkte ni på bröllopsresa? Det såg så underbart ut där.

• bride no1

Här är en till som är gift, fast inte varit så länge dock!! Vi vigdes den 28 januari-2006.

GHar hellerinte kunnat lägga ut några bilder ännu, då vår scanner är trasig!!

Men nog kommer jag in hit lite då å då.. för å titta hur det går för andra å så!!
    Känner mig oxå som ett proffs på det här med att planera ett bröllop,hihi

Kjam

• Tjejen i Läjet

Hemligt: Ja jag håller med, bästkusten!!! Härligt på orust. Bor ni där ?

Lady Marmelade: Tack så mycket. Vi var supernöjda med bilderna. Vi var på Jamaica och New York på vår bröllopsresa. Helt underbart. ca 4 veckor med början och slut i New york. Rekommenderar detta innerligt hihihi

• Tjejen i Läjet

Bride no 1:Jag håller utkik efter dig ifall du lägger in bilder. Tjing och kram

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjejen i Läjet
    Nix vi bor inte på Orust men inte så långt därifrån... Vi bor strax norr om Stenungsund och utsikten från vårt vardagsrum är just.... Orust

• bc.svensk

Det är såååå skoj att se bilder på er som gift sej...Man riktigt börjar längta,men nu är det inte länge kvar...Huuu,jag börjar va jäääätte nervös

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss