• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • blandlänning

Tjejen i Läjet!

Din klänning är helt fantastiskt!

Vad är det för en? :)

• Tjejen i Läjet

Blandlänning. Jag har ritat/Designat den själv. Sedan har jag fått hjälp att sy upp den. Extra kul att få komplimanger när man själv "gjort" den

• blandlänning

Helt fantastisk, verkligen!

• Flisans mamma

Tjejen i Läjet:

Helt underbara kort!! Hoppas att du rekommenderar den fotografen till andra här inne!!

Jag gifte mig i januari och kan inte heller slita mig... VI använde Eva Quirback och våra kort var inte i närheten av dina, även om vi inte var missnöjda...

• Tjejen i Läjet

Flisans mamma. Tack för de fina orden. Jag är jätte nöjd. Vår fotograf heter Karin Linde. Hon är helt makalöst duktig. Har du inga bilder på er som jag kan få se? Vill du inte lägga ut dem så kan du ju maila. aysecronehag@yahoo.com

Blandlänning: Tack ännu en gång

• qazbnm

Hej!!!
    Jag har en fråga som du kanske vill hjälpa mig med???
    Hur går det till när man gör den där ljus sången??? Såg bland era kort att ni hade gjort det...!!!!

Jätte fina kort måste jag säga och du har verkoligen lyckats bra med klänningen!!!

/Josefin

• Tjejen i Läjet

Tack Josefin. Har själv inte planerat den ljussången. Det var en överaskning. Helt plötsligt i slutet av middagen reste alla sig upp och sjöng. Tände ljus och lät dem vandra. Värdparet hade tillverkat hjältat själva. Jag kan leta hemma om jag har texten till sången. Det var en helt otroligt härlig överaskning. Blev rörd till tårar. Karm och lycka till

• qazbnm

oj, vad fint!!! jo jag tyckte att det såg väldigt fint ut!!! Vorre jätte snällt, är det någon välkänd melodi då eller???

• Tjejen i Läjet

Ja det är det. Melodin är känd. Kommer inte på nu vilken det är, men den är känd. Sitter på jobbet nu och slutar inte förrän imorgon 14.00 så innan dess kan jag inte fixa texten åt dig.

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss