• Tjejen i Läjet

Kvar här trots att jag är gift...fniss

Hej på er.
    Jag har snart varit gift i ett år. Gifte mig 14 maj 2005. Ändå är det härligt att vara här på BT och snacka med alla er goa och glada kvinnor. Kul att kunna ge tips och råd och också njuta lite av att läsa om allas stundande bröllop. Är det fler än jag som inte kan slita sig? Lycka till tjejer med allt vad ni tar er för. Kram

• Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss
  • Mitt hjärta är hemma

Skönt att det finns sådana som du - som sitter inne med värdefull info och facit och goda råd till oss icke-gifta.

• Chilianna

Håller med föregående talare och måste tillägga att det var ett mkt bra datum tycker jag: det är min födelsedag

• Jenca

Jepp, jag har snart varit gift i 1½ år men tittar fortfarande in här med jämna mellanrum :)

• Tjejen i Läjet

Kul att kunna hjälpa till. Det är sååå mysigt att hålla sig ajour med bröllopstrender. Var på bröllopsmässan idag. Lite dålig, men ändå kul att kika.
    Har ni som gift er bilder man kan se? Mig kan ni se på photos.yahoo.com/aysecronehag

kram

• R8!

Och så fina dina bilder är då!
    Superfina!

• JAS

Jaha då här kommer en till brud som inte kan slita sig. Gifte mig i september 2005. Tycker det är så himla kul

• Tjejen i Läjet

R8! Tack. Kul, och komiskt eftersom jag såg dina på en annan länk. Störtsköna.

Svar på tråden Kvar här trots att jag är gift...fniss