• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Kär men inte galen

liten lilja:

Vilken fin sida- ni ser SÅÅÅÅ kära ut!

• liten lilja

Kär men inte galen

Tack så mycket, vad glad jag blir! Det är ju precis den känslan man vill förmedla.
    Måste säga att ni ser otroligt söta ut på er bild också! Gillar verkligen din hårfärg och make-up.

Sen ser jag ju att du är en Tyresö-tjej! Jag är född och uppvuxen i Tyresö! Var bor ni någonstans om jag får fråga?

• Kär men inte galen

Ja en LITEN bild blev det...och det var jag som startade tråden! Nej ,jag är inte Tyresötjej men har bott här i 14 år nu! Bor i Krusboda på "Albysidan"-underbart att ha så nära ditner nu när det är sånt här väder! Bara att gå genom skogen på baksidan. Har bara bott här i drygt ett år, tidigare bodde jag vid Västra farmarstigen. Vart bodde du?
  • liten lilja

Jag är "ursprungligen" från Trollbäcken. Innan jag flyttade till Sköndal, där jag bor nu, bodde jag på Angelikagränd i Farmarstigen. Vilket sammanträffande!

Alby är ju så himla mysigt för promenader och annat. Det ligger ju jättebra till!

• Kär men inte galen

Har du vägarna förbi hemtrakterna och Tyresö kyrka den 17:e juni får du komma förbi och säga hej!

• liten lilja

absolut! det vore ju jättekul. 17 juni skall läggas på minnet

• Kär men inte galen

Jamen gör det vetja! Kanske kan du få lite inspiration? Just nu känns det som att man vill dela denna dag med ALLA!

• Kär men inte galen

Någon mer? Så många som hänger här ju!

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?