• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Janne71_JKP

hade glömt bort den här tråden och kunde inte begripa varför besökstalet på vår hemsida plötsligt steg, men här fanns ju förklaringen..

//Janne

• Kär men inte galen

Lyxus:
    Vart är ni? Vad heter ni?

Janne71_JKP:

• Kär men inte galen

Lyxus:
    Er känner jag ju igen! Ni bor (eller bodde) på samma gata som mina döttrar och Krille har också barn i Bergfoten?
    Lustigt! Vi gifter oss också i Tyresö i sommar och har festen på Kumla herrgård! Ha en underbar dag!

• Lyxus

Var ju tvungen att leta upp din länk och bild och jag känner ju igen dig också!!

Yes, min Krille har barn i Bergfoten och vi bor kvar!

Kul att vi har Kumla Herrgård båda två - måste bara få fråga vilken meny ni har valt...

• yrvädret

Pust, nu har jag kollat igenom allas sidor... Problemet är att jag nu inte vet vems ansikte som hör till vilket nick

Här är iallafall vår käcka hemsida:

www.savinainen.se

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?