• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Kär men inte galen

Kul! Vendela och Carolina:
    Ska ni ha likadana klänningar?

• Sanasol

Vendela och Carolina

Härligt med kärlek vid första ögonkastet, var samma för oss! Men folk tror att man är galen ;)

• Agnesnille

Vi blev också kära i första ögonkastet... mäktig känsla inte sant?!

vi fljde den och kommer på våran bröllopsdag ännu inte ha varit tillsammans i 2 år, men har hus och en liten tös på då 9 månader... känns det rätt så gör det !

• Vendela & Carolina

Sanasol: Ja, visst är det underbart! :) Det är som att alla bitar helt plötsligt faller på plats...

• Sanasol

Ja, det är helt underbart bra! Sen är det otroligt skönt, för jag tvivlar inte en sekund på att han är den rätte, vilket många här på BT verkar göra... :(

Vi väntar till 2,5 år lite drygt! Gifter oss 7 juli 07, mest bara för att jag ville göra färdigt min utbildning innan! :D

• Vendela & Carolina

Agnesnille: Åh vad fint! Det är underbart med kärlek.

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?