• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Kär men inte galen

Det här är ju jättekul! Tack alla-så kul att se! Får spara den här tråden så man kommer ihåg när man undrar, omöjligt att komma ihåg alla sedan...Fler?

• Ravial

Hej!

Här är jag: www.almegren.se ! Jag blev väldigt ohemlig så fort jag började länka till vår hemsida, så jag får väl passa mig så jag inte skriver något opassande .

• Kär men inte galen

Ravial:
    Ja det var generöst! men jättekul att se! Det verkar var mycket på gång i ditt liv-husbygge, barn och bröllop! Hur gammal är Rasmus? Själv var jag för feg för att visa familjens hemsida...den är så rörig och inte helt uppdaterad precis.

• Ravial

Kär men inte galen:

Ja, 2005 blev lite väl hektisk . Vårt nyårslöfte blev att 2006 ska vara ett lugnt år.
    Vår Rasmus är nu ett år och två veckor - och utvecklas som bara den!

Jag var lite osäker på om jag skulle länka direkt till hemsidan, men jag har ju inga skelett i garderoben eller några andra hemligheter, så...

• Kär men inte galen
    Nej det verkar inte så och det är alltid kul att se hur folk lever. Min lilla är 6 månader snart...vi bygger inte hus dock!
  • svessan

_Cinderella_

hoppas det är ok att jag spanade på dina ringar lite. dem var såå jättefina. funderar på att stoppa en sten i min förlovningsring så den ser ut som den. jäkligt trevliga ringar.

• Fru Cinderella

svessan
    Spana på du.. jo jag är helt galen i de där ringarna. Kan knappt vänta tills jag får ha dem alla på mitt finger :)

• Ravial

Kär men inte galen:

"Min lilla är 6 månader snart..." Mysigt!

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?