• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Kär men inte galen

Popis:
    Dig har jag sett, du skickade festprogram till mig. Tack! Det var till stor hjälp! Ni ser så härligt lyckliga och friska ut på bilderna!

• Kär men inte galen

linele1: Nu gick det! Vad kul att se alla. Nu ska man bara hålla reda på vem som är vem också!

• Popis

Kär men inte galen : vad roligt att det var till hjälp :D

• Mitt hjärta är hemma

Popis: Vad roligt att se bilder på dig. Du såg inte alls ut som jag tänkt mig. För det första var jag helt inställd på att du skulle vara blond. Tänk så fel det var.

• Kär men inte galen

Tjejen i Läjet:
    Dina kort har jag sett-helt underbara! Min blivande är från Västkusten, hans mamma bor i Varberg. Visst är det i närheten korten är tagna? Tycker jag känner igen den berömda glassen också!
    Hade varit underbart att gifta sig där men nu blev det härhemma då det blev lättare med planeringen och så...Någon gång flyttar vi nog ner ändå!

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?