• Jenny79

Februaritråd nr 4

Och nu var det dags för en ny...

• Svar på tråden Februaritråd nr 4
  • Pysen

Kan inte förstå att det är dags om två veckor.

Hur hinner ni andra med? Jobbar ni också? Tycker det är stressande - jag vill bara vara ledig och tänka på bröllop nu!

• Ladynelle

Jajamensan, här jobbas det hela dagarna och sen fixar man bröllopsgrejor på rasterna och hela kvällen / natten.
    Hinner med?? Ja det måste ju gå på nå´t sätt. Måste erkänna att jag är ganska trött och vill ha en helkväll framför tv:n, längtar.

Skriver ut de sista festinfobladen nu och sen är det bara att sätta igång med vigselprogrammen.

Fixade så jag kan få min kritvita marsipantårta idag *jätteglad*
    Ska hem till syrrans svärmor i helgen och ha ett sista "tårtmöte" (hon bakar tårtorna).

Oh shit, kom precis på att jag heeelt glömt prata med syrrans kompis som ska fixa mitt hår. Får ringa henne på momangen....Finns det inte extra minne att plugga in i huvudet? Som till datorn!

• februari brud

JÄTTE KUL ATT LÄSA OM ERA TANKAR.
    Jag gifter mid den 25 februari och vet att de tar min blivande man på svensexa på lördag. Väntar spänt på min tur.
    Har börjat få lite rastlöshet i kroppen. Vad skall vi göra sedan när allt är över? Det har ju varit så himla kul bara att planera och styra.Några bra sista minuten tips någon?
    Ni som redan gått till altaret något man lätt glömmer bort?
    Kram på er alla februaribrudar 2006.

• Pysen

februari brud

Vi har ju samma datum! De tar min kille också idag.

Undrar om inte du också kommer bli kidnappad idag - jag tror faktiskt det!

Mig tog de förra helgen.

Kram Pysen

• feb25

hej
    idag kommer grabbarna och tar min älskling, han är helt hundra på att de ska komma nästa helg

ska bli kul då de stormar in....

• Jenny79

En vecka kvar... HJÄLP! Har provfotat lite idag för att kolla ljus och sånt, hoppas att vi får likadant väder nästa helg! Synd på smygreklamen för ICA bara...

www.ericus.se/brollopsfoto.jpg

• Pysen

GUD vad roligt! Klockan 8 imorse strömmade det in 10 nakna karlar i vårt sovrum med videokamera, vilt dansande till Ian Durys "Sex and drugs and rock'n roll".

Det låter väldans vågat, jag vet. Men resten av dagen skulle de göra ursöta grejer: äta frukost på café, gå på kurs i hur man bakar surdegsbröd, åka pulka, grilla korv, dricka choklad, bada bastu och åka vattenruschkana och till sist sova över i någon stuga nånstans utanför stan!

Har haft en skön slappardag (hm ja, visserligen fäktat runt på stan efter vita strumpbyxor men det är ju lyxproblem eller hur!). Pratat i telefon i flera timmar och druckit x antal koppar kaffe. Skönt det kan vara att vara ensam en stund ibland ändå! Fast jag saknar honom. Kommer bli tomt att gå och lägga sig.

Kram

• Jenny79

Grattis till alla nyblivna fruar (och äkta män)!

• feb.brud

hallå tjejer!

I lördags var det dags för mig att bli hippad. Helt underbar dag med linedance, skivinspelning, spa och underbar middag med mina närmaste. Det blec en del vin för min del, så hela söndag gick åt att vila och återställa en normal nivå i kroppen

Nu är det inte långt kvar för oss som gifter den 25.e!
    nervös

• Senvinterbrud-06

Jenny79:
    Vilket fint kort! Så vill jag oxå göra! Vad fin din kappa blev förresten! :)

Nu är det bara att hoppas på att vi får lika fint väder på lördag som det varit nu det senaste!

Fatta tjejer, nu är det inte många dagar kvar!

Har ni mycket kvar, ni som oxå gifter er på lör?

Svar på tråden Februaritråd nr 4