Februaritråd nr 4
Och nu var det dags för en ny...
Och nu var det dags för en ny...
Korrigering: De tog mig alltså redan i fredags och jag trodde jag skulle åka idag...
Lite trött nu som ni märker och golvet gungar fortfarande efter båtfärden... :)
Igår tog dom mig!
På morgonen stormar halva bekantskapskretsen in i sovrummet med tomtebloss och vild sång!
Hade en fantastisk dag med uteritt, knytislunch, smyckestillverkning och slutligen middag på Patricia.
Vilka fantastiska vänner jag har. Jag är så glad!
Hjälp, det närmar sig!
Pysen:
Vad kul! Visst är det härligt m underbara vänner!?!
Såja, igår la jag ut en liten berättelse om min möhippa. "Grundlurad med hippa på kryssning".
Kul har jag haft i helgen! :)
Hur har det gått för er som vigdes i helgen?? Eller alla kanske är på bröllopsresa...
Jag är inte ett dugg nervös! Vad är det här? Trodde att jag inte ens skulle veta vad jag heter vid det här laget... Är hur lugn som helst! Konstigt, har ju varit nervös i 8 månader och nu är det 5 dagar kvar och inget! Några andra som är nervösa eller inte??
Vi gifte oss i helgen! Det blev ett kanonbröllop! Vi var lite nervösa, för dottern fick magsjuka på onsdagen, men resten av familjen klarade oss.
Det var sol och mycket snö. Vi vigde oss i ett kapell i närheten av där vi bor och mina föräldrar var vittnen. Frisören satte upp en fin frisyr på mig. Brudbuketten var så vacker. Allt blev perfekt kändes det som. Vigselakten flöt på bra och sedan gick vi till en restaurang och åt en trerätters middag. Efter det gick vi hem och åt tårta och lite annat gott.
Jag känner mig såå lycklig!!! Ni har något underbart att se fram emot ni som har det kvar!
Är så glad..fick en helt perfekt hippa i lördags.
Efter jag skickat iväg sambon på svensexa fick jag ett anonymt samtal med info om vad jag skulle packa. Senare på dagen kommer syrran och två kompisar och hämtar mig, för färd till GBG. Vi bubblade och jag fick massage, underbart. Sen bowling och det var hur kul som helst, dagen avslutades på restaurang..mums.. Lagom med vin och kul sällskap..helt perfekt i mina ögon. Behövde inte spöka ut mig så farligt heller.
Nu e´det banne mej inte många dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har något att fixa varje dag och det bara snurrar i huvudet, glömde t.ex. min soltid igår.. måste försöka hinna sola ett par gånger till, men jag njuter för fulla muggar.
TJEJER!
Förstår ni att det snart är dags???
Denna tid med nervositet, planering och flanering i lyx kommer aldrig igen!
Passa på att NJUTA;)