• Jenny79

Februaritråd nr 4

Och nu var det dags för en ny...

• Svar på tråden Februaritråd nr 4
  • Ladynelle

Jenny 79
    Nej vad tråkigt.
    Men som du säger så är det svårt att råda över sån´t.

• Ladynelle

Är lite lätt fundersam över om jag blir hippad imorgon eller inte...
    Försöker vara cool men det är svårt.
    Sambon har fått lite småvinkar om vad jag skulle vilja ha på mig vid olika tänkbara aktiviteter, om han skulle vara den som ska packa.
    Trodde aldrig jag skulle vara sån här..

Var på vigselsamtal/genomgång igår, kändes lite märkligt att stå där vi två och genrepa.. Men så kul detta ska bli *längtar*

• Ladynelle

Stort lycka till imorgon alla er som har sin dag imorgon.

• blivande fru strömqvist

I morgon gäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis till alla ni andra som också gifter er i morgon och ha en aldeles underbar dag för det tänker jag ha!!! :) :)

• Ladynelle

Iiiihhh.... när jag precis skickat iväg min blivande på svensexa så ringer telefonen och en för mig okänd person läser ett meddelande om allt jag ska packa..... det ska bli sååå kuuul....
    Nu ska jag bara vänta till klockan 13.. herregud det är ju evigheter dit.

• Pyret 78

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974 - Stockholm
    Brunkullan - Östersund
    Småland/Skåne brud - Löddeköpinge
    76Brud - Stockholm
    snow - Åre

5 februari:
    agnelia - Västerås

11 februari:
    anna lokatt - falun
    Johanna85 - Örebro
    Febriaribrud - Täby Stockholm

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71
    bmt - Göteborg
    madelene79 - uppsala
    Ladynelle
    Jenny79

25 februari:
    feb.brud - Västerås
    feb25 - stockholm
    here comes the bride - Umeå
    Pysen
    pyret 78 - skövde

• Polly71

Har också skickat iväg min blivande på hans svensexa idag :) Så nu har jag en dag helt på egen hand och vet inte riktigt vad jag ska pyssla med. Finns ju alltid tvätta och städa att göra, men hur kul är det på en skala när sambon är ute på roligheter

• Johanna85

Pust vilken dag! Några andra av er 11/2-brudar som har en "bröllopsfixardag" idag?? Vilken lång tid alla små saker tar att göra!

Hur gör ni med musik? Vi har en ipod som vi kopplar till förförstärkare, förstärkare och giganthögtalare... Har gjort en spellista idag i itunes som vi ska ha. Massor med olika sorters musik, börjar med några valser och sedan blandar allt från 50-tals jazz till "I'll Be There For You" från Friends. Vad tror ni om det? Låter det som om det är ett smart sätt att lösa musik frågan på när man inte har tänkt ha ett band som spelar?

Ha en bra lördag kväll brudar!

Kram J

• Febriaribrud

Hi hi, vi har oxå en fixar dag:)

Det tar tid!!

• Senvinterbrud-06

Så har man blivit hippad då! Jag var HELT övertygad om att jag skulle bli hippad idag när de planderat att ta M2B, men istället stod alla plötsligt i vardagsrummet hos min kusin i Stockholm( bor ju inte där)som jag åkte förbi...
    Så nu är jag nyss hemkommen från en hippkryssning och är ganska trött... Får berätta mer tuförligt imorgon, för nu ska jag dyka ner i sängen. Hmm, om några timmar blir jag antagligen väckt av min blivande som då kommer hem från sin svensexa... :)
    Vill bara säga att man inte kan ha bättre tjejer omkring sig än de som "tog hand" om mig! Verkligen hellyckat!
    God natt!

Svar på tråden Februaritråd nr 4