• Jenny79

Februaritråd nr 4

Och nu var det dags för en ny...

• Svar på tråden Februaritråd nr 4
  • Jenny79

Senvinterbrud-06:

Tack tack, ja vi hoppas på fint väder när allt är rätt, inga ICA-kassar och inga svarta kängor...

• Ladynelle

Ja herregud... nu e det bara två!! dagar kvar å här sitter jag med ny slingat hår som blev fult enligt sambon... måste alltså fixa detta mitt i allt. Hoppas detta ordnar sig.

Ska handla all mat imorgon och sen laga allt på fredag. Annars är allt hyfsat under kontroll..

Min cape som jag grejat en del med blev klar inatt vid halv två (!) är lite trött idag, men capen blev fin.

• Pysen

Jag säger bara: pust!

Tjejen som har hand om lokalen för vår bröllopsfest har gått under jorden. Liiite nervöst..

• lokatt

vi gifte oss i lördags, äntligen, och allt fungerade bra. några bilder (inte de bästa, men man ser lite iaf) finns på vår hemsida, www.logren.se/br-album.html

till alla er andra som också gifte er helgen som gick: grattis! till er som kommer: lycka till!

• 76Brud

Nu e jag också gift!!!! Världens mest fantastiska helg!!!! Jag är så lycklig! Det kunde inte gått bättre! Ett par missöden som man kan skratta åt (döda blommor (dog under fotograferingen utomhus), och gifte mig i boots eftersom jag glömt ena skon kvar på slottet Klänningen blev liksom lite lång... Tur att jag hade låg klack...)

Men STRÅLANDE sol, superglada gäster som bara överöst oss med komplimanger, roliga fredagslekar, party fredag, party lördag, supergod mat, god champagne och helt perfekt bara ALLT! Alla de detaljer jag slitit med (20 sidor festprogram i färg + en massa, massa, massa annat) fick verkligen betalt i överväldigade glada och positiva gäster.

Såå avis på er som har ert framför er! Så fort jag har mer kort ska jag skriva om allt och länka bilder. Så länge finns en otydlig vigselbild här www.familjeliv.se/krypin/c76/start.php

Kram på er alla februaribrudar! Vi valde den bästa månaden !!!

• Ladynelle

76Brud:
    Åhhh vad fint allt är precis så som jag också skulle kunna haft, och kommer att ha.
    Ja du har rätt februari är perfekt, hoppas jag får uppehåll på lördag.

Hårmissödet löste sig, som av en händelse kunde "min" salong knô in mig så nu sitter jag här med chokladbrunt hår med highlights, sååå nöjd.
    Annars har jag handlat all maten idag och ska fixa med den imorgon, samt att jag ska duka och fixa lokalen.

Ikväll ska jag för en gångs skull ta det lugnt(!) och mysa med min blivande, sista kvällen som "bara" sambo hihi. Sover hos en kompis natten innan å vi ska ha lite tjejkväll med manikyr o.s.v.

Konstigt att jag inte är ett dugg nervös egentligen bara pirrig och förväntansfull.

Nu ska jag svulla i mig en semla och glo på tv.
    Om jag inte är inne innan lördag så lycka till alla 18 februaribrudar.

• Pysen

Lycka till, alla som gifter sig idag!

• Jenny79

Tack tack! Lycka till alla ni andra också!

• Pyret 78

Nu har jag bara en vecka kvar innan jag är fru. Det känns underligt. Blotta tanken på nästa lördag gör att jag blir supernervös. Kommer att bli en hektisk vecka framöver. Jag har tänkt baka tårtor imorgon ihop med en väninna. Det blir fryst hallontårta och vit chokladmoussetårta med passionsfrukt. Man kan frysa dem så det är skönt att slippa stå med det dagen innan. Sen ska det provas klänning för sista gången på onsdag. Naglarna ska också få sig en omgång och bli vackert franska på onsdag. Torsdag börjar med en soldusch innan festkläderna hämtas på eftermiddagen. Fredag dag blir lugn. Ska duka festlokalen på kvällen. Vi vigs kl 15 på lördag och redan kl 7 sätter jag mig i bilen för att åka till en väninna som ska binda min bukett, fixa hår och smink. Kl 13 är det dags för fotografering och sen smäller det. Vi ska ha dop samtidigt och det är bara de blivande faddrarna som vet om att det också blir vigsel. Jag längtar efter att få se mamma när jag kliver över tröskeln i kyrkan iförd en vacker vit och röd brudklänning.

• Ladynelle

NU ÄR JAG GIFT!!!!

Alltså vilken härlig och perfekt dag.. Jag kan ärligt säga att jag njöt från första stund. Gick omkring med ett smile hela dagen och halva natten.
    Festen var den absolut roligaste i hela mitt liv, inte bara för att jag var nygift utan verkligen alla hade sååå kul.
    Vi lämnade festen sist av alla eftersom vi inte ville åka mitt i det roliga.
    Får berätta mer vid ett senare tillfälle, nu ska jag äta buffé rester samt ta en tårtbit. Tjohoo...

Svar på tråden Februaritråd nr 4