• Jenny79

Februaritråd nr 4

Och nu var det dags för en ny...

• Svar på tråden Februaritråd nr 4
  • Polly71

Då har du ju gott om tid

Vi har tre veckor kvar och jag har fixat det mesta de senaste tre veckorna om jag ska vara ärlig. Tror du inte han bättrar sig om han får lite struktur på vad som ska göras? eller han kanske redan har en lista...

Hoppas det löser sig!

• blivande fru strömqvist

Hej!
    Nu tog de min m2b ;)
    Undrar vad de ska hitta på med honom...
    Bara en vecka kvar nu... Börjar bli riktigt nervöst. Va och kollade musiken i kyrkan igår jag blev väldigt nöjd!
    Det värsta är att jag håller på att bli sjuk... inte bra måste bli frisk tills på lördag...

• Febriaribrud

Blev glatt överraskad i fredags, min tärna som bor 30 mil härifrån satt i vardagsrummet då jag kom hem från jobbet. Hon dukade upp en mysmiddag. (Tanken var att jag skulle tro att detta var min hippa:) ) Dagen efter skulle vi shoppa...trodde jag...

Klockan ringde 07:40. NU SKA VI UPP!!!

Vi bar av till odenplan där vi hämtade upp en annan barndomsvän. Jag fick en karta, HIT ska vi...

Vi kom till en teater, där alla mina goa tjejer stod och glatt överraskade mig. Det blev skumpa och fruktmys och naturligtvis tjatter:)

Vi fick en teaterledare och i 2,5 timmar hade vi lekar och övningar. Riktigt kul! Alla fick på så sätt lära sig allas namn och vi garvade väldigt mycket:)

Lunch på SIRAP efterföljde och vips så skulle jag iväg. Denna ggn till en skivstudio!

HJÄLP! Jag skulle spela in två låtar:) (min blivande fick göra samma sak)
    Det var faktiskt riktigt skoj!!!

Efterföljande aktivitet var mingelmys hemma hos en vän och naturligtvis massvis med skumpa.. Plötsligt dök två ölhävningsmästare upp och vips skulle jag bli ölhävar-mästarinna!!
    Det gick sådär...det var otroligt kul men champangen gick lättare ned...
    Jag fick trots detta medalj:)

Nästa steg var en biljardturnering med brudarna med en VM mästare som coach:) Mäktigt! Han visade en hög med trickstötar som var helt otroliga!

Middag efterföljde och jag låg faktiskt i sängen kl 24:00! HELT SLUT!

Det var en otrolig dag, vilka underbara vänner man har!!!!!

Hej
    febriaribrud: Vad roligt det lät....!;)
    Själv kom två av mina systrar och hämtade mig förra helgen.
    De spökade ut mig och sminkade mig. Sedan bar det iväg till bowlinghallen. Där väntade resten av mina systrar och min tärna. Vi hade jätte roligt. Sedan gick vi och åt på en restaurang.
    Sedan bar det hem.
    Kanske inte låter så mycket men det var alldeles lagom för mig. Det jag ville göra va ju att umgås och det fick jag. :)

• Febriaribrud

blivande fru strömqvist:

Det lät verkligen mysigt!

Jag hade inte väntat mig något alls så det var verkligen oväntat:)

Visst blir man tacksam över sina underbara vänner?

Nu är det inte långt kvar!!!

Febriaribrud:
    Ja man blir jätte tacksam ;)
    Nej nu e det inte långt kvar bara tre dagar. När var det du skulle gifta dig nu igen...?

• lokatt

passar på att lägga in listan igen...
    om någon har tillkommit sen sist, ledsen för att ni inte är med, men bara att skriva in sig själv!

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974 - Stockholm
    Brunkullan - Östersund
    Småland/Skåne brud - Löddeköpinge
    76Brud - Stockholm
    snow - Åre

5 februari:
    agnelia - Västerås

11 februari:
    anna lokatt - falun
    Johanna85 - Örebro
    Febriaribrud - Täby Stockholm

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71
    bmt - Göteborg
    madelene79 - uppsala
    Ladynelle
    Jenny79

25 februari:
    feb.brud - Västerås
    feb25 - stockholm
    here comes the bride - Umeå
    Pysen

• Ladynelle

Sitter och försöker få ihop vigselprogrammet... Skrivaren gillar inte riktigt mitt val av pappersstorlek...
    Men det löser väl sig.Tålamod!!!

Har fått tag på jättefin fuskpäls till capen jag skall sy, en kompis köpte tyget i GBG, ännu bättre var att jag fick den av henne:)

Ja blir det ingen hippa till helgen så har det tåget gått... lite nervöst e´det.
    (Har sagt ifrån att jag inte ville ha den helgen innan, det är mycket nog ändå.)

Ja nu är det lite lugnt i bestyren, har mycket sista veckan/dagarna..
    Mycket har faktiskt genom ett trollslag klaffat perfekt..hmm borde man bli skeptisk och vänta på katastrofen då eller???

Hur går det för er?

• Jenny79

Tyvärr har jag fått en begravning som ställer till det dagen innan bröllopet men sånt kan man ju inte råda över...

Svar på tråden Februaritråd nr 4