• Jenny79

Februaritråd nr 4

Och nu var det dags för en ny...

• Svar på tråden Februaritråd nr 4
  • Ladynelle

Måste bara säga att jag e´såå glaaad:)

Hittade perfekt fuskpälstyg idag i en riktig affär så jag kan känna på tyget.(Har lite svårt för näthandel)
    Visserligen i GBG men äsch några mil extra är det ju värt.
    Och idag var vi oxå och pratade med fotografen, å det kändes så bra.

Ska ordna med vinet å övriga drickat imorgon.
    Nu sa till och med sambon att det börjar kännas lite pirrigt. Hihi skönt att han kan känna lite pirr.
    Har inte börjat bli nervig på riktigt än men det kommer väl.

• here comes the bride

Vi gifter oss den 25 februari så nu är det bara fyra veckor kvar. I morgon är sista dagen för att tacka ja å hittills är det bara tre som tackat nej. Ganska bra på hundra inbjudningar tycker jag. Tur att vi inte utgick från att 25% tackar nej som jag har hört folk säga att man ska räkna med , då hade vi inte rymts i festlokalen.

Har precis räkant ut hur mycket alkohol vi ska beställa så det blir nästa sak att göra just nu.

Håller också på med vigselprogrammet för fullt, tycker att det är svårt att hitta psalmer dock. Vill gärna att de ska vaar enkal så att alla kan sjunga. Är det kanske någpn som har några tips?

• here comes the bride

Pysen
    Jag hyr en liten jacka, supersnygg och kostade bara 600:- Skulle nog aldig använda någon likande jacka annars så jag tycket att det var bäst att hyra, den var ju dessutom inte så dyr.

• Senvinterbrud-06

Det närmar sig med stormsteg nu ju. Kan inte riktigt fatta...
    Igår la jag in den preliminära bordsplaceringen här i verktyget, men det känns fortfarande inte som om det är till oss...
    Nu är det dags att kolla av och fixa allt!

• lokatt

bara 17 dagar kvar nu - hjälp! känns lite overkligt, efter all denna planering... lite som ovan, är det verkligen till oss det här?

men det blir nog bra!

och idag är vår tvååriga förlovningsdag - lite smygfirande på sin plats kanske?

• Senvinterbrud-06

AnnaLokatt:
    Grattis på tvåårsdagen!

• Johanna85

Grattis anna lokatt! Några planer för kvällen?
    Kan inte fatta att det är 17 dagar kvar! Det är för kort tid, hur ska jag hinna med allt? Vad ska jag göra när det är över? *aahhh* Det kommer att bli tomt när resan är slut, alla bilder har kommit och tack-kort är skickade... Vad gör man då?

Ska göra slingor och ansiktsbehandling i morgon, även köpa papper till fetsprogrammen. Hämta klänningen på fredag.... Det känns helt klart verkligt nu!

• lokatt

Johanna85:
    nja, inga direkta planer - fästmannen jobbar kväll men kanske vi hinner mysa lite iaf...

men jo, 17 dagar är alldeles för lite tid!

• Pysen

Jag håller på och blir tokig på min blivande man för att han tar allting så lugnt. Det känns som att han såsar omkring och bryr sig inte ett dugg om att vi måste ha tusen saker fixade snart.

Blä, vad trist. Då känns det som att det bara är jag som vill. Någon som känner igen sig?

• Polly71

Pysen: skriv ner hälften av allt som ska göras på ett papper och ge det till honom att fixa. Då får du ju du mindre att göra på kuppen. Skulle han mot förmodan inte fixa det han ska så är det ju han som får stå med skägget i brevlådan. Det troligast är dock att han får allt lite mer tydligt för sig och faktiskt fixar sakerna :)

Hur många veckor är det kvar för er?

Svar på tråden Februaritråd nr 4