• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Godmorgon på er tjejer,
    Idag är jag tröttare än någonsin.. suck..
    Längtar efter våren och ljuset. En positiv sak är dock att det faktiskt var lite ljusare imorse när jag åkte till jobbet

Bridecilla,
    Jag tycker att jag äter rätt ofta men ändå är hungrig. Antar att jag borde åta bättre kanske...

• madelyn

hmm, ÄTA menar jag ju såklart... är verkligen trött!

• Bridecilla

hanochjag,
    jag tar hellre en vinare och struntar i att städa till en sån låt :)

madelyn,
    men tränar du? då kanske du käkar lite lite... Jag vet ju inte vad du äter...
    eller också är du gravid ;)

fast jag tror att det är en stor portion väder!!!

• Trull

Bridecilla
    Tänk på också att det är fler soltimmar ju längre upp man kommer när det börjar bli vår... Vågar jag säga här att Stockholm tillhör städerna på topplistan med mest sol :-0

madelyn,
    Du kanske äter för lite fibrer? Bra är ju frukt, grönt, bönor, linser, fullkornsprodukter.

• Bridecilla

trull,

jorå det vågar du och jag är beredd att hålla med dig (om du inte vore 08:a :) )
    fast ni bor ändå på skuggsidan :) förutom du, trull, åtminstone på veckodagarna ;)

• madelyn

Bridecilla,
    Ja du.. du är inte den första som tror att jag är gravid- typ de flesta som sett mig äta på jobbet tror det oxå
    Men nej, det är jag inte! Tänkte inte bli det förrän efter bröllopet heller.

Trull,
    Ja, mer fibrer kanske skulle göra susen?

• Bridecilla

madelyn,
    ja, det är lustigt, så fort man gör ngt som man inte gör i vanliga fall är det allas slutsats :)

• Trull

Äsch då, nu vi alla varandra i hand o dansar en dans för att vi snart ska bli fruar - oavsett var man än bor i Sverige!!!

• madelyn

Ja eller hur, det och att man lägger på sig lite så är det det första alla tror- att man är med barn!!

• Trull

VAXNING!!!

Jag har nu bestämt mig för att vaxa "större" delen av kroppen innan BRÖLLOPET! Är det någon annan som har gjort det förut?? Jag är skittöntig när det gäller den typen av smärta...

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2