Hej alla,
ren kur tillåter tex inte mjölk i kaffet eftersom det finns mjölksocker i det..men jag tillåter mig både mjölk i kaffet och bubbelvatten. Några gånger har jag fått tagit till brämhults juice om jag varit ute och inte kunna till och "shaka".
Men för övrigt är det ren kur, dvs tre påsar om dagen och vatten.
Min startvikt var 89,9 nu väger jag (i förrgår) 84,6. Har valt att inte väga mig lika ofta nu för cm är minst lika viktiga. 6cm i midjan, och 2 runt höften. Så jeansen sitter liksom bekvämare.
Vi tar med oss lilleman (7år) till Thailand och fick ge 30' för två veckor charter. Vilket är mer än vad vi tänkt att lägga på bröllopsresan från första början. Men vart åker man i februari?? Det var bara att öppna plånboken och blunda
Jag börjar känna att jag kan klara middagar etc utan att känna mig sugen. Förut kunde jag klara av att laga middag till resten av familjen och känna suget fast stå emot det. Nu känner jag inget sug efter maten för jag har oftast shakat innan och är mätt och belåten. Dricker gärna kaffe då.
Jag har däremot en lista på saker som jag tänker äta som första måltid, och denna lista har ändrat karaktär många gånger.
Från början var det godis, hamburgare, pizza. Nu är det tonfisk sallad, ägg, och fil med flingor. Konstigt!
På tal om "ren kur". Påsarna innehåller ju så mycket fibrer, därför är det viktigt att dricka mycket vatten för att "få igång magen" bland annat. En kompis till mig går också på CK men hon tillåter sig en knäckemacka med pålägg på kvällen så att hon kan gå på toaletten. Ett tips kanske.
Jösses vad jag skriver
*S*