• September06

Naiv ???

OjOjOj.................
    Jag blir lika förvånad varje gång jag ska kolla upp priset på saker och ting, är jag väldigt naiv eller är allt omk. bröllop dyrt ????

• Svar på tråden Naiv ???
  • aug06

älvan87: Gärna!
    enikmillenium@hotmail.com
    vore superkul och se för det låter läckert!!

Se till att hon löser blommorna ikväll!!! det finns som du skriver blommor lite varstans att köpa så?? Det ska inte vara ett orosmoment på dagen D!!!! tror det finns annat att tänka på då...

Kram & andas

• älvan87

ja blommor finns ju överallt.
    ocho m jag ska hämta buketten i morgon ska jag ha rabbat

• Penny J

Läste någonstans om en jämförelse. Skulle man catera mat till en vanlig fest fick man ett pris och sa man att det var ett bröllop fick man ett annat. Likadantmed blommor, hårupsättning, vit klänning, lokal, bil etc. Företagarna rider verkligen på bröllopsvågen och har naturligtvis vett på att ta ut pengar av alla hysteriska bridezillas som ska ha det bästa.

• aug06

älvan87: Nämen jösses så vacker!!! Vrål läcker med naglarna till!!!

Zozo: Elegant och tok romantiskt!

Åhh.. jag önskar att jag kunde byta klänning varje timme på dagen D. Det finns ju så mycket vacket!!

Jag har inga bilder själv, jag får det upsytt? men så fort jag kan ska jag lägga ut 

• älvan87

aug06
    blevl ite orolig igår när jag prova den och min sambo sa titta kanj u baral yfta här så är din rumpa bar. då kom jag på får ej plocka upp något från golvet. för då särar klänningenp åsig förm ycket. nu har min bukett frysit sönder i frakten. så ska få en ny senare ikväll. åååå så irriterande.

• aug06

älvan87

***asgarv*** ja men då blir det ju lätt för din man att komma till... Hi hi Ähh? du ska ju bara se vrål läcker ut, så plocka från golvet får du be nån annan göra

Får du blommorna ikväl nu?

• älvan87

aug06
    unge fär ås han tänkte... han sa åd kan vi ju leka hela vägen till hotell rummet.
    kanske får odm ikväll annars gråter jag... jag som trodde jag hade närver av stål och klarade allt. men höll på att ställa in allt änr hon sa att blommorna hade frusit sönder. hon är och köper nya nu.

• aug06

jag tror bara att då man är i en situation som denna så anser man sig inte ha tid och lust för mindre lustiga överraskningar. Denna dag kommer ju aldrig igen. Jag vet du kommer greja det här galant!

Ska hålla alla tummar och tår för dig idag!!! Kram

• aug06

GRATTIS FRU älvan87

Hopas din dag blev allt och lite till!!

kram

Svar på tråden Naiv ???