Naiv ???
OjOjOj.................
Jag blir lika förvånad varje gång jag ska kolla upp priset på saker och ting, är jag väldigt naiv eller är allt omk. bröllop dyrt ????
OjOjOj.................
Jag blir lika förvånad varje gång jag ska kolla upp priset på saker och ting, är jag väldigt naiv eller är allt omk. bröllop dyrt ????
aug06
ja jag ska få vackra rödastenar på naglarna :) idag ska all mat fixas som tur är ås har man nygjorda naglar så ska bara dekorera. så skönt.. jag lsipper. men jagk ommer vara där och styra endå.. och det vet alla inblandade. jag är en sådan som måste ha 110% koll på allt. men som tur är manen i fråga så duktig... men det med morgongåva hade han missat så det ska han fixa idag.
älvan87: Röda stenar, låter superläckert! Har ni mer som går i rött? He he, kan vara skönt att bara dekorera! Och jag förstår vad du menar med att ha koll man vill ju att dagen ska bli som man föreställt sig den.
Vad ska du hitta på som morgongåva??
Zozo: I kväll blir det rödvin och trolldeg
Min M2b kommer hem om en vecka
Sorry, men e sååå glad över det, han har inte sin F-ring på än.. humm.. han var inte hemma då de kom. Jag kunde förstås inte hålla mig
oppps
älvan87 och aug06.. har jag föstatt det rätt i olika tradar här? Ska ni ocksa ha rött i klänning och deko?
Jaaaa Du med?
kopierar ett inlägg jag gjort i en annan tråd om du inte redan sett det?
Jag kommer ha ett rött liv med vita broderade blommor som går i överkant på livet och på ena sidan upp som ett axelband. Kjolen är vit men röda sammetsblommor bak och med en nedre kans av röda sammetsblad istället för spets. Sen kommer samma vita blomma i livet finnas inbroderat i kjolen. Min M2b ska vara mörkgrå med en väst i samma röda tyg som mitt liv. Mina tärnor ska vara äggskals vita 3st Jackie Kennedy modeller med röda band under bysten.
Zozo
ska ha röd duk med silver dekoration. klänningen är svart med röd brodyr på. är en kinesisk klänning.
Kul med era klänningar.; min ska vara helröd!
Zozo
japp så fint med röd klänning.
LÄCKERT!! och vad kul att ni oxå har lite "anorlunda" klänningar! Finns det några bilder??
aug06
kan maila bild på klänningen om ud vill
nu ringde min tjej som gör mina naglar och buketten. mina rosor hade frysit sönder i transporten. ååå så irriterande. är väl bara att köpa på vilken blomster affär osm hälst. så jag osm kund blir nöjd. så nu är naglarna försenade med 15 min. och jag får ingen bukett fören ikväll eller i morgon bitti.. så irriterande.
Det finns lite bilder här (Obs, det är inte jag pa privatfotot av klänningsprovningen)
groups.msn.com/Zozoswedding/weddingdress.msnw