Naiv ???
OjOjOj.................
Jag blir lika förvånad varje gång jag ska kolla upp priset på saker och ting, är jag väldigt naiv eller är allt omk. bröllop dyrt ????
OjOjOj.................
Jag blir lika förvånad varje gång jag ska kolla upp priset på saker och ting, är jag väldigt naiv eller är allt omk. bröllop dyrt ????
aug06
två dagar i rad vaknat vid 5 på morgonen. väkt sambon och velat prata.
innat fick jag sova. jag är nervös... ska snart greja och så.. 13 äre dax att fixa naglarna... ååå längtar.. är sååååååååååååååååååååå nervös
Ohhh jag e sååå avis på känslan, nervositeten, fixandet.... min dag kommer men du vet... så härligt!! jag bara leeer!
aug06
blandade känslor... så glad att ska bli hans fru. inga tvivel på att han är den rätta.
men vi hade problem medm in mormor och morbroder ett tag. men nu äre lungt... hela hans släkt troddee jag var gravid så när de ringdeo ch tackade ja så sa dom när äre beräknat. visst kanske är det vi vet inte. mensen har je kommit 1 vecka försenad. menk anj u vara för man är nervös och har stressat.
är ås nervös.. tur folk kommer senare ås man får saker att göra... ska snart göra mig vacker ås manl sipper stå i duschen i morgon och raka benen. ska ju få naglarna fixade idag :)
ssöööt
skönt att hålla sig syselsatt och med dina vänner som kommer senare! Bra tänkt med benen och rakningen hi hi hi inget att göra på dagen D Vad du än gör glöm inte att andas och kom ihåg att det är DIN/ER dag!! oooh det e så vacker med fixade naglar!
Tror att all nervositet visst påverkar kroppen, så en sen mens är nog inte så konstigt
sen heter det vackrare
aug06 (vilket datum förresten? Vi har den 14e!)
Pa tal om askar.. menar du de där sma pappersaskarna som man kan ha tex choklad i? Jag hittade nämligen en mall som man kan trycka ut pa lite tjockare papper (ev med eget tryck pa) och bara klippa ut och vika ihop. Blir MYCKET billigare än 20kr styck! Sana tänkte jag göra. Vill du att jag ska leta rätt pa mallen?
aug06.. jag lägger länken här eftersom jag kommer ihag det; finns en massa tips:
brudobrollop.se/
Den jag menar finns under "Gör det själv"-rubriken och heter "Weddingfavours". Ga in där och klicka pa länken "här" sa far du mallen i pdf-format
Zozo
Det var ju kalas!! Just sådana som jag menade! Toppen och tusen tack för det!!!
Vi har den 12 känns sååå lång borta just nu. Framförallt efter älvan87 inlägg! Hoppas allt går perfekt för dem. jag blir sååå glad över alla lyckliga blivande
helt underbart!
Hur går all planering för er?
Men jösses
Vilken godis sida!!!! tack och tack!! Zozo
aug06..
Jo tack, planeringen gar bra. Vi har ju mycket tid kvar.. Slottet är bokat, borgmästaren med och inbjudningarna gjorda och skickade (mycket utländska gäster och inbjudan för en vecka sa vi ville vara ute i MKT god tid), har TROLIGTVIS hittat catering, klänning och kostym...
Funderar just pa färger t dukning och övriga trycksaker. Kommer att göra mycket själv för att hindra en redan stor budget att spara ur totalt!