• Carin+Fredrik 28/7-07

Sommarbrudar-2007-tråden

Här kan ALLA sommarbrudar (och även sommarbrudgummar) skriva...
    Kanske lite låångt till våra bröllopsdagar ännu, men visst kan man väl planera redan ?!!

Vi skall gifta oss 28:e juli -07 i Hjo vid vättern... Längtar redan!

Ngn mer?

• Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden
  • ~Annelie~

wiie.. den här tråden missade jag helt..
    Startade en juni 2007-tråd.. men ju fler trådar, desto roligare :D
    Här gifter vi oss den 2 Juni 2007 i sthlm.

• Carin+Fredrik 28/7-07

~Annelie~>> HUR kunde du missa den här tråden?

Men du har rätt - u fler detso roligare... Dock kan jag inte hänga i din juni-07-tråd eftersom jag gifter mig i juli 2007 ...
    Har ni redan börjat planera? Vad har ni för "tema"? Berätta allt!!!

Clobberella>> En till med bra framförhållning...! Välkommen !

• 26maj2007

Där finns en tråd som heter september 2007. men alla som gifter sig o skriver där iden.

ska själv gifta mig pingst 07.

• ~Annelie~

Carin+Fredrik...
    Jo då.. visst har vi planerat..
    Känns som om vi skulle kunna gifta oss om en månad ;)
    Vi kanske är lite ivriga.. men det känns skönt, för då kan jag vara nojig över allt som vi inte får ihop nu, å hinner finna lösningar i tid *asG*

Har en hemsida uppe, som blir "offentlig" bland våra familjer och vänner nästa vecka.
    Ska åka och titta på kyrkan vi vill gifta oss i, boka tid samt boka festlokal.. när allt e bokat vet vi ju att det blir som vi vill :)

Tema har vi ja.. Vi kör färgtema mörkblått, vitt, silver. Meny har vi tänkt ut.. Fläskfilé med potatisgratäng och svampsås... Å bröllopstårta till efterrätt. Förrätt är just nu toast skagen men börjar tveka lite...

ujjj.. nåt mer?
    jo.. musik till kyrkan.. låtarna e klara ;) finns länk till midifiler för psalmerna på hemsidan, för de som vill träna..

Åhh.. vadmkt det flyger i huvudet :D

• ~Annelie~

glömde....

hehe.. vi har tom gjort ett provex på alla pappersgrejer som inbjudan å så...
    köper en tiara idag via e-bay också *L*

• äntligen min tur

är ni inte lite tidigt ute????????????

• ~Annelie~

jo..det skrev jag ju... -och?
    börjar bli lite irriterad på det där..

vissa bara garvar och säger att vi e sååå tidiga.. andra håller med att det bara e bra att veta hur vi vill ha det, så vi vet hur mycket vi ska spara.. plus att vi kan köpa lite grejer då och då..då blir det inte nån enorm klumpsumma vi lägger ut..

Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden