• Carin+Fredrik 28/7-07

Sommarbrudar-2007-tråden

Här kan ALLA sommarbrudar (och även sommarbrudgummar) skriva...
    Kanske lite låångt till våra bröllopsdagar ännu, men visst kan man väl planera redan ?!!

Vi skall gifta oss 28:e juli -07 i Hjo vid vättern... Längtar redan!

Ngn mer?

• Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden
  • Sanasol

äntligen min tur > Det är väl ändå upp till oss om vi är tidigt ute? Eller hur? Och desstuom tycker vi att det är en utmärkt idé att vara så pass tidigt ute eftersom det då finns gott om tid att ordna allt precis som man vill ha det, samt tid att spara ihop pengar så man får det bröllop man vill ha, utan att leva på knäckebröd! :)

Tycker det är tråkigt att ni ens orkar klaga på oss, låt oss planera och låt och samla inspiration till våra bröllop redan nu! :)

• Carin+Fredrik 28/7-07

Jag ÄLSKAR att planera... Å jag vill suga på bröllops-karamellen lääääänge, då man ju (förhoppnigsvis) bara gifter sig en gång i livet!

Nä, inget hafsande med så viktiga saker! Vi vill hinna ångra, fundera och vara HELT säkra på ALLA detaljer!

Vi har kollat på kyrka, restaurang och bröllopsresa. Men inte bestämt eller bokat ngt ännu!

äntligen min tur>> Varför hänger du i sommar-07-tråden om du inte skall gifta dig då? Skäms!

• Fru Cinderella

Själv står jag brud 26/05 2007 o jag är upp över öronen i planering. Tycker det är hur kul som helst.

O enligt min mening (förutom att man har tid att få det som man vill). Ju längre man planerar desto mer kan man gå in på småsaker o få dem billigare. Som att göra saker själv.. det tar ju enormt lång tid om det ska bli perfekt, o perfekt vill man ju ha det

• princess_edition

hehe. kul me fler likasinnade! har bara spånat på kyrka festlokal å börjat göra lite prov-inbjudningskort. vi har inget bestämt datum än heller, har bara sagt sommaren -07. e d fler som håller på å testar sig fram va gäller korten? panduro har nämligen en del fina papper, men tyvärr är många av dem endast i buntar om tio. å känner inte för å lägga ut så mycke pengar nu när ja bara provar hur ja vill ha det. tänkte vi kanske kunde gå ihop nåra å köpa en del saker gemensamt å sedan dela upp mellan oss. nån som tycker d verkar va en bra idé?

• Fru Cinderella

Kul idé men blir inte det lite jobbigt om vi bor i olika städer?

däremot på romace.se får man skicka efter tre stycken provpapper om man beställer deras katalog samtidigto om jag har förstått det rätt så är det gratis.

• ~Annelie~

groups.msn.com/AnnelieochMikael/shoebox.msnw

Har två sidor med gott och blandat :)
    Bland annat våra prov-trycksaker..
    Innehållet har redan ändrats.. å så ska det finputsas innan det skickas ut..
    Men i det stora hela så blir det såhär..

• Fru Cinderella

Annelie

Vad snyggt det var.

Är lite nyfiken på några detaljer bara. Hur gjorde du korsordet och var fick du tag på de illustrerade bilderna.

• ~Annelie~

korsordet har jag pillat ihop..hua vad jobbigt det var :) gjorde rutor och skrev i... men jag funderar på att göra om det lite..

Illustrationerna? Menar du alla bilder.. nallar och sånt? Det har jag letat efter på internet på alla möjliga sidor.. har samlat på mig under en längre period när jag sett några..

Nån speciell du gillade eller?

• Fru Cinderella

Annelie

Men hur fick du ihop siffrornai rutorna osv?
    Du använde inget speciellt program alltså?

Jag tyckte om allihoppa :)

Jag har försökt leta på internet själv.. försökt söka på altavista på deras bilddel o skrivit .gif efter allt.

Hur sökte du?

• ~Annelie~

Finns det program för korsord?
    Skulle underlätta en nedrans massa ju..
    Måste kolla..

När jag säkte på bilder sökte jag på "wedding", "clipart", "me to you", "nallar", "kärlek".. ja you name it..

Om det är nån du vill ha så säg till..
    Kan maila över..

Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden