• Carin+Fredrik 28/7-07

Sommarbrudar-2007-tråden

Här kan ALLA sommarbrudar (och även sommarbrudgummar) skriva...
    Kanske lite låångt till våra bröllopsdagar ännu, men visst kan man väl planera redan ?!!

Vi skall gifta oss 28:e juli -07 i Hjo vid vättern... Längtar redan!

Ngn mer?

• Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden
  • Clobberella

Sanasol: Ser fram emot att läsa din förlovningsberättelse! (eller byta-ring-berättelse eftersom du redan anser dig förlovad utan ring)

Ni andra 2007-brudar, har ni fått ringar på era fingrar än?

• Sanasol

:) Vi får väl se, beror lite på vad han hittar på också. Är det för privat tänker jag nog inte lägga ut det här faktiskt. Läste du om min kyrk-ångest?

• roosa

ja det fick jag i oktober.. så otroligt spännande.. hur ser era ut? har ni stenar i och så?

• Fru Cinderella

Jag får min ring i maj 2006. Tänkte förlova oss ungefär ett år innan vi gifter oss, på gammalt traditionellt sätt, lite romantiskt tycker jag. Så i maj 2007 gifter jag mig *ler*

roosa:
    Jag jag menar att jag t.ex har funderat ut lokal, inbjudningsutseende, ringar m.m men så har jag satt upp olika datum då jag t.ex ska åka o kolla på dem, ha köpt dem m.m

• Clobberella

Sanasol... läste din ångest om kyrka och om solisten fick plats... hur har det gått sen?

roosa: Jag har som sagt inte fått någon ring än, men vi har tittat på ganska enkla titanringar utan stenar.

• roosa

gud va spännande för dig _Aniara_ hoppas det blir bra.. ni har betsämt när ni ska förlova er och köpt ringar tillsmans och så?

• Sanasol

Cloberella, jo men nu har jag drabbats av någon ny ångestsläng! Ingen bor i Åre, dvs att alla kommer måsta ha boende atten efter och det kanske inte alla vill betala? då kanske de inte ens vill komma på vårt bröllop? kanske ska ta och boka om till frösö kyrka ändå?? vad tror du? närmre och sen är det ju opraktiskt att planera på ett ställe där man inte känner någon, inte så lätt att be någon att åka förbi och titta och sånt där...

• Fru Cinderella

roosa: Nej vi har inte köpt ringarna än. Gör nog det i samband med förlovningen. Eftersom vi inte är gjorda av pengar (tyvärr) så tänkte vi köpa lite billigare förlovningsringar. Med tanke på att vi bara ska bära dem ett år också... sparar hellre pengar till bröllopet.

• Sanasol

_Aniara_ kommer ni bara ha ringarna i ett år??

• Fru Cinderella

Ja vi tänkte smälta ner dem sen o ha med dem i vigselringarna.

Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden