• Carin+Fredrik 28/7-07

Sommarbrudar-2007-tråden

Här kan ALLA sommarbrudar (och även sommarbrudgummar) skriva...
    Kanske lite låångt till våra bröllopsdagar ännu, men visst kan man väl planera redan ?!!

Vi skall gifta oss 28:e juli -07 i Hjo vid vättern... Längtar redan!

Ngn mer?

• Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden
  • Fru Cinderella

Jag har visserligen letat en bra stund efter en bröllopstårta o vigselringar. Om du vill skänka bort dom till mig så är du underbar.

Har e-mail: brokenmirror84@hotmail.com

• ~Annelie~

_Aniara_ .. Skickat..
    Du får klicka på bilderna och spara dom :)

• Fru Cinderella

Tack så mycket, de var bedårande :)

• ~Annelie~

kul att fler kan ha nytta av dom :)

• Fru Cinderella

Önskar bara att det vore nu i sommar istället för nästa *suckar*

Men 1,5 år kan väl gå fort, eller?

• Carin+Fredrik 28/7-07

_Aniara_>> Känner sammma sak jag... Men samtidigt inte! Vill gärna ha lååång tid på mig när det gäller ngt såååå viktigt som ens bröllop!
    När gifter ni er? *nyfiken*

• Fru Cinderella

Jo det är sant.. vi gifter oss den 26 maj 2007 o ni?

Fast jag skulle nog hellre vilja gifta mig i oktober 2006. Tycker det låter lagom långt bort o lagom nära... Vet dock inte riktigt hur jag ska ta upp det med honom. För han tycker nog att maj -07 är lagom långt bort :)

• Carin+Fredrik 28/7-07

_Aniara_>> Vi gifter oss 28:e juli 2007 !
    Lagom långt borta för MIG... Min sambo friade och ville att viskulle gifta oss på våran 2-åriga förlovningsdag dvs 31/7 2006... Men jag fick alltså min vilja igenom till slut! Mutade honom med en resa till Brasilien !

Hoppas att det blir så som ni båda vill... Fast jag håller såklart tummarna för DIG, ok !!

• Fru Cinderella

Carin+ Fredrik
    *ler*
    Ja jo en kompromiss skadar ju inte... men vi får se hur det blir...

• princess_edition

Aniara: jo, d blir d föstås. tänkte om d va nån mer som bodde i gbg. vart bor ni nånstans?

Anneli: festprogrammet verkade väl genomarbetat. fick mig en del uppslag. skulle du kunnna skicka bilden på det lilla brudparet till mig? reeky@hotmail.com vore jättesnällt, det var så sött!

Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden