• Carin+Fredrik 28/7-07

Sommarbrudar-2007-tråden

Här kan ALLA sommarbrudar (och även sommarbrudgummar) skriva...
    Kanske lite låångt till våra bröllopsdagar ännu, men visst kan man väl planera redan ?!!

Vi skall gifta oss 28:e juli -07 i Hjo vid vättern... Längtar redan!

Ngn mer?

• Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden
  • Sanasol

Våra planer står väl också rätt stilla. Får anfall av ångest ibland, har vi valt rätt kyrka? kommer det inte bli för krångligt när verkligen ingen av gästerna bor där? kommer ens någon vilja komma ifall de måste betala boendet själva?

• roosa

Jag ska gifta mig 14 juli 2007..
    plaberar jätte mcket redan :) jätte härligt :D lycka till tjejer :D

• Sanasol

roosa, kul! vi ska gifta oss den 7 juli 07! Dessvärre känns det dumt att planera alldeles för mycket för man kan ju hinna ändra sig faktiskt... inte angående man förhoppningsvis, men detaljerna!

• roosa

ne jag planerar inte heller så mycket detaljer man i stora drag vilka man ska bjuda och art man ska va och så där.. men min blvande är i lumpen så blir mest att jag får planera själv :( gör ni med det eller planerar ni mycket tillsammans?

• Fru Cinderella

Ja jo det är sant. Men man kan ju planera i det stora hela. Jag har typ satt upp "milstoplar" när jag ska gå in lite mer ingående på sakerna jag kommit på.

• roosa

grattis själv Sansol_
    hoppas ni får ett underbart liv tillsammans

• Clobberella

Hej Sanasol, dig har jag inte sett på några dagar!

Min karl kanske har ett litet extraknäck på gång som kan finansiera våra ringar. Vi skulle visserligen ha råd med dem ändå, men det är ju kul att använda extrapengarna till något extra!

• roosa

okej.. va menar du då? när ska du gifta dig _Aniara_?

• Sanasol

Vi planerar ihop, och kommer göra det gällande allt. Det är faktiskt vårt bröllop, inte mitt och jag skulle bli väldigt besviken ifall han inte också var med.

• Sanasol

Cloberella!! Härligt:) det måste kännas kul, vi får nog våra ringar i veckan någon gång. Känns så himla spännande!

Svar på tråden Sommarbrudar-2007-tråden