festlokal/ Majorna
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
osse Mycket möjligt. Har inte börjat kolla våra möjligheter runt tårtan. Min brors ex är konditor så det är möjligt att vi frågar om hon kan göra den och få en summa av oss. Men vi får se. Annars kanske man kollar med lasse-maja
HanOchJag
Vår dukning? Nu blev jag nyfiken. Kan du mejla? metok1@hotmail.com
Den STORA renoveringen har pågått ett bra tag kan jag meddela
Osse
Ocenen ligger ju precis vid Stigbergstorget i början av Allmäna vägen så det är många som passerar förbi. Dessutom brukar det ju hända grejer i form av konserter odyl på ocenanen så det är nog inte så konstigt att nyfikna droppar in. Kan ju tillägga att vi frågade Mats om detta men "nääää det har aldrig hänt att objudna dyker upp"
Aurot Skickat
HanOchJag
Tack! Näpp, inte vår dukning!
Aurot okej. Du har inga foton på hur ni gjorde?? Man kanske kan få kika på
HanOchJag
Hmm jag satt just och funderade och kollade. Inte många foton på själva lokalen Ska kolla lite till och mejlar när jag hittar!
oki
mejlat!
Aurot
Har du lust att vara gullig o maila till mig med? adressen fick högre upp i tråden
Aurot
tackar tackar. Lite svårt att se EXAKT hur ni gjort. Men eftersom jag varit där så fattar jag på ett ungefär. Har oxå funderat på några tyg i fönster och liknande men vi får se hur det blir