festlokal/ Majorna
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
Så nu är lite bilder på väg
Vi både vigde oss och hade vår fest på Oceanen. Det blev jättelyckat, mycket tack vare att våra vänner (en scenograf och en ljussättare) stylade lokalen.
Mats är jättekäck men tenderar snacka lite mer än vad det är verkstad. Var noga med att kolla upp att det ni ber om genomförs. Kolla även upp att bord och stolar håller vad de lovar. Det vinglade rätt gott på sina kanter, tyvärr. Var även beredd på att nyfikna/objudna kan dyka upp både under förberedelserna (inte skoj med dryck för tusentals kronor i lokalen) och under festen. Vi missade att planera in pelarna i bordsplaneringen, allt löste sig även om det var lite svettigt. Vi hyrde porslin men om ni ska använda det som finns på Oceanen skulle jag nog kolla igenom antal och skick för säkerhets skull. Jag var glad att vi hyrde porslinet även eftersom det faktiskt var lite sunkigt i köket.
Nog gnällt!
Oceanen är välplanerat och det ligger jättebra till. Det finns en cafédel som är utmärkt för gäster som vill softa lite. Gården är vidunderligt vacker när tivolibelsningen är tänd. Mats är hjälpsam och lätt att få tag på och det var ett stort plus att vi fick tillträde redan kl 13 dagen innan. Att städningen ingick var toppen!
Inte minst: Vi hade ett underbart bröllop och trots gnället ovan kunde vi inte valt ett bättre ställe!!!
jägarns vad långt det blev!
Aurot ja jo han kan nog snacka lite mycket.Just nu så håller dom på med "stor" renovering av oceanen och förhoppningsvis så gör han klart det innan det är våran tur. Vill inte gärna sitta i ett renoveringsobjekt som lokal
Kanske är lite av era bilder på dukning som vi fått då
Aurot
Så ni gifte er där inne med?? Coolt...
Vad är det för nyfikna/objudna som tittar in? Är det öppet hus där eller? Jag har aldrig varit där så jag har ingen aning om vad det är för ställe egentligen. Bara gått förbi utanför men aldrig fattat vad det är
HanOchJag
Haha, fick svar på min fråga här kanske angående dukningen
osse bor ni ute i majorna??
Jupp
osse hej granne
Vi bor vägg i vägg med lasse- maja. När och bra när bröllopet väl stundar.
Ok, då blir det att beställa tårtan därifrån eller?
Kom på en sak när det gäller Oceanen... kan man preliminärboka och i så fall, hur långt innan bröllopet måste man bestämma sig?