festlokal/ Majorna
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
Måste ha hjälp med lokal.
Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..
Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg
När ska ni gifta er då?
19/8 06 gifter vi oss. Men vill bara ha lokalen för att spara så mycket som möjligt
Det är alltså redan svårt att få tag på lokal?? Oj...
Det enda jag kan komma på i Majorna är Kustens Hus. Sen beror det ju på vad för typ av lokal man vill ha, det finns ju alltid fritidsföreningar som har och hyresgästföreningen har en på Slottskogsgatan. Den är inte så stor men det går väl in max 50 pers tror jag.
Lycka till!
Själv gifter jag mig inte förrän jan 07 så jag har lite mer tid att söka vidare
Hittade lite jag hade sparat från när vi sökte lokal till vårt dop....
Sandarnas BK (vid minigolfbanan vid Sannabacken) 121873
Uthyrning: Annelie 247999
Lokal med porslin för upp till 50 personer
Församlingshemmet vid Kungsladugårdskyrkan 500:-
Majgården Chapmans torg 200:-/timma
Uthyrning: Rolf Ericsson 24 06 95
Kustens hus Visans vänner
ca 2800:-
Hyresgästföreningen lokal för 50 pers med micro och kyl. Lokal vid Dahlheimers hus. Kostnad: 800:- varav 300:- betalas tillbaka efter besiktning.
Tack så mycket ska ta och börja ringa runt nu och kolla läget...
Tack igen
Vilken prisklass kan du tänka dig? Vi ska ha vår fest på Oceanen vid Stigbergstorget, en snygg lokal i ett funkishus. Det finns scen, cd-anläggning, piano, porslin till 100 personer. Desstom ingår städning. 5900 är hyran.
Vi har redan varit i kontakt med dom. Älskade den lokalen men tyvärr han någon annan före och bestämde sig för att boka den
Musikens hu är ett annat alternativ. Dock osäker på om ni kan fixa mat och dryck själva...
Vårt första alternativ var Pannhuset på Röda sten. Snacka om häftigt hus! Vi fick ett jättehärligt bemötande men tyvärr blev det för mycket logistikproblem då flera utställningar skulle öppna i anslutning till vårt bröllopsdatum.
Aurot
Det var ju bra idéer med pannhuset! Var det datumet som ställde till det? Vad finns det för möjligheter när det gäller mat o dyl där annars?
Vilket är musikens hus?
Osse:
Jag vet inte hur det är med mat och dryck i Pannhuset, de har ju en restaurang där så det kanske är ganska låst. Vi kom aldrig så långt i våra diskussioner. Vårt datum var 24 september (senare ändrat till 8 oktober). I början av hösten kommer ju verksamheten i gång igen. Tror sommaren är ett bättre alternativ för såna lokaler!
Musikens hus ligger i Hängmattan mellan Stigbergstorget och Kaptensgatan. Stor konsertlokal som de hyr ut som festlokal. Mitt mesta stamfik, Café Hängmattan, ligger i bottenplan. Väl värt ett besök!
www.musikenshus.se/